Trådløst headset
Fra : ebbe

Dato : 13-12-07 20:25

Jeg har brug for en telefonløsning med et trådløst headset. Gerne til en lav
pris og med mulighed for at 'tage' telefonen fra headsettet.

Er der nogen gode ideer til et produkt.

--
ebbe
***hvis du bruger vista kan jeg ikke hjælpe dig.***

Fra : Nicolai Lang

Dato : 13-12-07 20:57

On Thu, 13 Dec 2007 20:25:06 +0100, "ebbe" <ebbexxx@xxxamara.dk>
wrote:

>Jeg har brug for en telefonløsning med et trådløst headset. Gerne til en lav
>pris og med mulighed for at 'tage' telefonen fra headsettet.
>
>Er der nogen gode ideer til et produkt.

Hvis du mener fastnet så er de generelt set ikke billige. Rørløfteren
alene koster > 500 + moms.

Vi bruger GN headsets til 2500 / 3500 + moms.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-12-07 21:47

"ebbe" <ebbexxx@xxxamara.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har brug for en telefonløsning med et trådløst headset. Gerne til en
> lav pris og med mulighed for at 'tage' telefonen fra headsettet.

Du kan få nogle DECT headsets der blot kræver at du har en DECT trådløs
telefon.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.martinshjemmeside.dk/ - Lidt af hvert

Fra : JMo.

Dato : 17-12-07 17:44

ebbe wrote:

> Jeg har brug for en telefonløsning med et trådløst headset. Gerne til
> en lav pris og med mulighed for at 'tage' telefonen fra headsettet.
>
> Er der nogen gode ideer til et produkt.

Siemens SL 560 DECT + Bluetooth headset

Topcom Butler 300 DECT Headset + en DECT telefon (tilmeldes som ekstra
håndset til basen)

Siemens SL100 eller lignende med "øresnegl" (Deler headset med Siemens
mobiltelefoner)

Fra : Allan Knaap

Dato : 05-02-08 00:24

"ebbe" <ebbexxx@xxxamara.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har brug for en telefonløsning med et trådløst headset. Gerne til en
> lav pris og med mulighed for at 'tage' telefonen fra headsettet.
>
> Er der nogen gode ideer til et produkt.

Her er nogle forslag:

Telefon:
Ericsson Dialog 4187+
https://www.ergotel.dk/index.php?sideid=24&id=113

Headset:

Plantronics CS70N med HL10 rørløfter
https://www.ergotel.dk/index.php?sideid=26&id=144&kat=1

Samnlet pris (vejl.) kr. 3194,00

Hvis du også har en mobiltelefon og bruger skype kan du udskifte CS70N med
en Voyager 510 USB https://www.ergotel.dk/index.php?sideid=26&id=24&kat=3 og
en base til din fastnet telefon
https://www.ergotel.dk/index.php?sideid=24&id=1. så har du ét headset til
din fastnet, mobil og skype.

Du kan også nøjes med en Voyager 510 USB og købe en Siemens Gigaset SL370.
Rækkevidden er bluetooth begrænset (medmindre du tager din telefon med dig
rundt)

Mener at have set Siemens Gigaset SL370 til en lille 1000 kr. og headsettet
går for små 1200,00. Samlet pris ca. 2200,00

Den "frække" er en Snom 320 som kan købes for små 1300,00 kr og en
Plantronics CS70N med en EHS til Snom. Samlet pris kr. ca. 4400,00.

Allan Knaap