Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Link til IAs/IFRS standarder
Fra : JyskBlondPige

Dato : 02-02-08 23:28

Hej

Jeg er ikke sikker på atdette er den rigtige gruppe, men kunne ikke
umiddelbart se en mere egnet.

Jeg vil gerne læse nogle IAS-standarder, men kan ikke finde dem - har prøvet
at kigge på eogs.dk og googlet dem uden resultat.

Håber en herinde kan hjælpe mig, på forhånd tak

/JBP

Fra : Poul Christensen

Dato : 03-02-08 10:28

"JyskBlondPige" <hardwoman18FJERN@hotmail.com> wrote in

> [...]
> prøvet at kigge på eogs.dk og googlet dem uden resultat.
>
> Håber en herinde kan hjælpe mig, på forhånd tak

Har du prøvet de store revisionsfirmaers HP eller FSR's HP?

mvh poul christensen

Fra : JyskBlondPige

Dato : 03-02-08 12:21

"Poul Christensen" <poulchr03xdelx@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet de store revisionsfirmaers HP eller FSR's HP?
>
> mvh poul christensen

Jeps, uden resultat
Men kan jo være det er mig der har overset det så...

JBP

Fra : Arne E. Jørgensen

Dato : 10-02-08 17:27

IASB (organisationen bag IAS/IFRS) sælger deres standarder, du kan ikke få
dem gratis.
Se også www.iasb.org.
Adskillige revisionsfirmaer har IAS/IFRS web sider, f.eks. www.iasplus.com
fra Deloitte. Du finder ikke selve standarderne der, men mange interessante
nyheder om standardændringer mv.
Under alle omstændigheder er det ikke selve IAS/IFRS standarderne, der
gælder i Danmark, men de danske love og bekendtgørelser, som er baseret på
standarderne. Det samme gælder for andre lande. Du kan finde de danske
regler på www.retsinfo.dk og på finanstilsynets hjemmeside.

IAS/IFRS og den amerikanske US-GAAP er meget lig hinanden, så sommetider kan
du hente noget brugbart på www.fasb.org - hvor de amerikanske standarder kan
hentes gratis.

Mvh
Arne