Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Rente?
Fra : Werner

Dato : 29-01-08 14:35

Hvormeget kan man med rimelighed forlange at få for 3.000.000 på en
indlånskonto?
vh
Werner

Fra : KN

Dato : 29-01-08 15:43

Du kan ikke forlange noget - du kan have visse forventninger - og med en god
forhandling få forventningen mere eller mindre indfriet.

Knud

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 29-01-08 17:02

5% og ikke mere tror jeg.

Men du kan da prøve.

Fra : Bo

Dato : 29-01-08 15:47

On 29 Jan., 18:01, "Rune Vestergaard" <ru...@REMOVErunev.dk> wrote:
> 5% og ikke mere tror jeg.
>
> Men du kan da prøve.
>
> "Werner" <werner@> wrote in message

Jeg har forhandlet mig frem til 5% for perioden 10.jan til 10.apr, og
mødte en "forsikringsbroker" idag - nej desværre vi kan kun give 4,4%
og det var for et langt mindre beløb 1/16, "brokeren" var ellers så
"glad" vi 2 går sammen over i banken, men jeg vidste at 5% var max
Hvis jeg havde 3 mio ville jeg prøve alle muligheder, inden jeg giver
slip !
vh Bo

Fra : alexbo

Dato : 30-01-08 00:13

"Werner" <werner@> skrev

> Hvormeget kan man med rimelighed forlange at få for 3.000.000 på en
> indlånskonto?

BRFbank giver 4,5%, med binding 5%, det er nok svært at komme højere,
det er stort set hvad bankerne kan låne til i Nationalbanken.

mvh
Alex Christensen

Fra : Johannes

Dato : 31-01-08 18:27

Der er da også Northern Rock bank - de giver 5,5% vidstnok.
Hvis du kan leve med risikoen! - hvis kun de første 300.000 der er dækket
ved konkurs!

Men hvis jeg havde 3millioner, så havde jeg nok købt et fly.
Der kommer 25% moms på privatfly, som før havde 0%
- så man kan sige de stiger 25% i værdi - hvis man altså kan sælger det igen

Mvh
Johannes