Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Det går godt for Danske Bank
Fra : Peter Knutsen

Dato : 23-01-08 08:23

Nu er der *igen* bøvl med Danske Banks NetBank. Er det ikke 3. gang på
under en måned, efterhånden?

Først kunne jeg slet ikke komme på, ikke engang ind på login-siden som
jo er der hvor man kan læse hvorvidt de selv er klar over at de har
problemer.

Nu er det så lykkedes mig at få lov at logge ind, men det kører tungt,
og der går tit 404 i den.

Er jeg den eneste der overvejer at lede efter en bank med styr på
elektronikken? På trods af at jeg for nylig fik en gebyroversigt for
2007, der viste at jeg havde betalt nul kroner og nul øre i gebyr?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 25-01-08 17:34

jeg har ikke oplevet problemer og bruger den flere gange dagligt !

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Ole C

Dato : 25-01-08 17:37

www.netink.dk / www.PCalarm112.dk / www.GPSdebat.dk skrev blandt andet:

> jeg har ikke oplevet problemer og bruger den flere gange dagligt !

Ikke desto mindre var den gal igen om formiddagen d. 23.

--
vh
Ole C