Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Er det stadig den 28. januar???
Fra : Peter Knutsen

Dato : 02-01-08 10:16

Nu er der IGEN problemer med Danske Banks NetBank...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Hanne Christensen

Dato : 02-01-08 11:57

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse
> Nu er der IGEN problemer med Danske Banks NetBank...
>
> --
> Peter Knutsen
> sagatafl.org

Jeg har ikke problemer med DDBnetbank, selvom de skriver:

Log-on til Danske Netbank

Der kan for øjeblikket være problemer med at logge på Danske Netbank.
Vi arbejder på at få det løst. Der er ikke problemer med at komme på den
engelsksprogede udgave - Danske eBanking, som ligger i menuen lige under
"Danske Netbank".

vh
Hanne

begin 666 ecblank.gif
M1TE&.#EA$ `!`( ``````/___R'Y! $```$`+ `````0``$```($C(\9!0`[
`
end

Fra : Peter Knutsen

Dato : 02-01-08 10:18

Peter Knutsen wrote:
> Nu er der IGEN problemer med Danske Banks NetBank...

Og subject skulle selvfølgelig have henvist til fredag den 28. december,
og ikke januar. Ups.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : alexbo

Dato : 02-01-08 11:16

"Peter Knutsen" skrev

> Og subject skulle selvfølgelig have henvist til fredag den 28. december,
> og ikke januar. Ups.

Det er sådan set ligegyldigt om det er den ene eller den anden dato i
emnelinien, den fortæller alligevel intet om emnet.

mvh
Alex Christensen

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 02-01-08 18:40