Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Andre der har problemer med Danske NetBank~
Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-12-07 15:01

Er jeg den eneste, der ikke kan logge ind på Danske Banks NetBank i dag?
Det lykkedes mig at komme ind kortvarigt for nogle timer siden, men det
kørte langsomt, og jeg endte med at blive smidt af. Efterfølgende kunne
jeg ikke logge på.

Nu har jeg prøvet igen, flere gange, men uden at få lov at logge på.

Andre?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Hanne Christensen

Dato : 28-12-07 15:38

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg ikke logge på.
>
> Nu har jeg prøvet igen, flere gange, men uden at få lov at logge på.

Har lige været logget på. Der var lang ventetid, banken skriver:

Adgang til Netbanken
Der kan i øjeblikket være problemer med at logge på og forlængede
svartider i Danske Netbank.

I forbindelse med problemerne vil Danske Netbank være lukket helt
mellem kl. 14 og 14.15

Ny status kl. 15

Vi beklager de gener, det giver.

Investering i netbanken
Danske Bank holder som følge af jul og nytår lukket for
ordreindlæggelse i Danske Netbank i følgende tidsrum:

Fra mandag d. 24.12.2007 kl. 14:30 til tirsdag d. 25.12.2007 kl. 9:00.
Fra mandag d. 31.12.2007 kl. 14:30 til onsdag d. 02.01.2008 kl. 7:00.

Ordrer der allerede er indlagt i systemet forud for disse dage vil dog
fortsat være aktive, men det vil ikke være muligt at redigere/slette i
disse.

vh
Hanne

Fra : Bo

Dato : 28-12-07 08:11

On 28 Dec., 16:00, Peter Knutsen <pe...@sagatafl.invalid> wrote:
> [...]
> sagatafl.org

Adgang til Netbanken
Der kan i øjeblikket være problemer med at logge på og forlængede

Ny status kl. 17

Vi beklager de gener, det giver.

Fra : Bo

Dato : 28-12-07 08:18

> [...]
> jeg ikke logge på.
>
> Nu har jeg prøvet igen, flere gange, men uden at få lov at logge på.

Utroligt at DB's fordelingscentral ikke er sikret bedre, et sølle
jernrækværk selv en bil kan skubbe ind, hvorfor ikke en
jernbetoncementmur ala tidligere Berlinmur og så skal man ikke stå
ude i fri luft og læsse pengesække på, det skal foregå sikret
indendørs, der er nogen der bliver glade for pengene ??