Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
højrentekonto
Fra : Filip

Dato : 28-12-07 00:19

Hvilken bank kan tilbyde den bedste højrentekonto på hvis jeg fx. har over
100.000kr stående? Jeg har set lidt på BRF-kredit, som kan tilbyde 4,5% pa.
men er der andre som er bedre?

Filip

Fra : alexbo

Dato : 28-12-07 00:31

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev

> Hvilken bank kan tilbyde den bedste højrentekonto

Northern Rock har i øjeblikket 5%, men ellers kan du sammenligne her.
http://www.mybanker.dk

mvh
Alex Christensen

Fra : Filip

Dato : 28-12-07 09:09

> Northern Rock har i øjeblikket 5%, men ellers kan du sammenligne her.
> http://www.mybanker.dk

Men er der ikke noget med at de er ved at gå konkurs? Eller var det en anden
engelsk bank?

Filip

Fra : alexbo

Dato : 28-12-07 13:18

"Filip" skrev

> Men er der ikke noget med at de er ved at gå konkurs?

Næh, de var ved at løbe tør for penge, og navnlig da folk gik i panik og
stod i kø for at hæve deres penge, så vil alle banker komme i
vanskeligheder.
Hvis 500.000 danskere stod foran Danske Bank for at hæve alle deres penge,
måtte de også råbe om hjælp.

Det har jo ingen betydning for en dansk indskyder der holder sig under de
300.000 kr både den engelske og danske indskydergaranti er.

Jeg havde egentlig ventet at NR ville komme med et rigtigt slagtilbud her i
efteråret, 6-7 % med en 3 års binding f.eks., men det kan være det kommer i
det nye år.

mvh
Alex Christensen