Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Firma Fakturer Fra Genbrugsstationerne
Fra : Andrew Wilson

Dato : 12-12-07 23:12

Hej,

Jeg ejer en ApS firma der ikke har haft inkomst i flere år (jeg vil gerne
lukke den, men den er alt for besværlig, så har opgivet - men muglivis
prøver igen 31/12).

Firma flyttet (da jeg gjort sammen) fra Ballerup til Næstved for nogle
måneder siden (adressen er, som for mig, hos min kærste).

I dag har jeg fået en faktura fra genbrugsstationerne i vordingborg, næstved
og ringsted for 1050,- kr for hele 2007 (inkl. MOMS).

Kan jeg være tvunget til at betale. Jeg ved det godt den er en meget lille
beløb - den er bare princip.

Ballerup havde ikke ligende - har andre kommuner mærklige fakturing som
denne?

Jeg er Englander, og havde ikke regnet med sådan.

Tak og god jul.

Andrew Wilson
(BlueOffice Solutions ApS)

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 13-12-07 14:29

Andrew> Hej, Jeg ejer en ApS firma der ikke har haft inkomst i
Andrew> flere år (jeg vil gerne lukke den, men den er alt for
Andrew> besværlig, så har opgivet - men muglivis prøver igen
Andrew> 31/12).

Andrew> Firma flyttet (da jeg gjort sammen) fra Ballerup til
Andrew> Næstved for nogle måneder siden (adressen er, som for mig,
Andrew> hos min kærste).

Andrew> I dag har jeg fået en faktura fra genbrugsstationerne i
Andrew> vordingborg, næstved og ringsted for 1050,- kr for hele
Andrew> 2007 (inkl. MOMS).

Andrew> Kan jeg være tvunget til at betale. Jeg ved det godt den
Andrew> er en meget lille beløb - den er bare princip.

Andrew> Ballerup havde ikke ligende - har andre kommuner mærklige
Andrew> fakturing som denne?

Andrew> Jeg er Englander, og havde ikke regnet med sådan.

Andrew> Tak og god jul.

Andrew> Andrew Wilson (BlueOffice Solutions ApS)

Du burde prøve at spørge i dk.erhverv, som er en gruppe for
erhvervsdrivende og selvstændige. Men nu har jeg x-postet dertil, så
du kan se svaret i begge grupper medmindre nogen fjerner den i den ene
gruppe (og så kan du kigge efter svar i begge grupper, altså også i
dk.erhverv)...

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Andrew Wilson

Dato : 15-12-07 19:14

Faktisk er der ALLE i kommunerne der kommer til at betale omkring 1050,- for
genbrgsstationerne.

Næste år får borgerne muligvis en faktura for 20.000,- for bruge af
hospitaler

Men som AMB er den ikke en skat

Andrew