Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Gratis automatudbetaling i udlandet ?
Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 08-12-07 17:12

Hejsa

Er der nogen banker der tilbyder gebyrfri automatudbetaling i udlandet
?
--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Lars Johansen

Dato : 08-12-07 22:36

"www.netink.dk / www.PCalarm112.dk / www.GPSdebat.dk"
<infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i meddelelsen
> Hejsa
>
> Er der nogen banker der tilbyder gebyrfri automatudbetaling i udlandet
> [...]

Ja - Skandiabanken (hedder pr.1.dec. Eik-bank)

Lars.B.J.

Fra : urlex

Dato : 08-12-07 16:49

On 8 Dec., 23:35, "Lars Johansen" <lar...@email.dk> wrote:

> Ja - Skandiabanken (hedder pr.1.dec. Eik-bank)
>
> Lars.B.J.

NEJ - Eik Bank skal der fremover betales 1% min 30 kr. til gengæld
bliver VISA/Dankortet gratis !

Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 09-12-07 10:57

urlex wrote:
> NEJ - Eik Bank skal der fremover betales 1% min 30 kr. til gengæld
> bliver VISA/Dankortet gratis !

Jeg tror næppe, der er andre der vil tage arven op efter Skandiabanken.
Såvidt jeg har forstået, har Skandiabanken blot betalt gebyret til PBS,
så det var virkelig en fin service for kunden.

/Kjeld

Fra : rosenauer.dk

Dato : 09-12-07 18:47

urlex wrote:
> On 8 Dec., 23:35, "Lars Johansen" <lar...@email.dk> wrote:
>
> NEJ - Eik Bank skal der fremover betales 1% min 30 kr. til gengæld
> bliver VISA/Dankortet gratis !

Jvf. den besked der kom i min netbank skulle det ikke træde i kraft før
1/6-2008, så der er stadig lidt tid at løbe på..

/Martin
http://rosenauer.dk