Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Billån - godt tilbud?
Fra : ___Søren P.

Dato : 23-11-07 10:42

Jeg skal bruge ca. 300.000 på en ny bil. Jeg ønsker den tilbagebetalt på ca.
5 år.
Min bank tilbyder mig et lån i friværdien, rente 4.5%, Tilpasningslån.
Etableringsudgifter ca. 3000 kr. Har allerede sikkerhed i eksisterende
pantebrev.
Er det ikke et ganske godt tilbud - eller er der nogen der kender bedre?
Søren

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-11-07 18:32

Søren> Jeg skal bruge ca. 300.000 på en ny bil. Jeg ønsker den
Søren> tilbagebetalt på ca. 5 år. Min bank tilbyder mig et lån i
Søren> friværdien, rente 4.5%, Tilpasningslån.
Søren> Etableringsudgifter ca. 3000 kr. Har allerede sikkerhed i
Søren> eksisterende pantebrev. Er det ikke et ganske godt tilbud
Søren> - eller er der nogen der kender bedre? Søren

Mybanker.dk

Best regards
Martin Jørgensen