Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvor stort et beløb kan der betales med et~
Fra : Anders Majland

Dato : 22-11-07 12:39

Jeg kom til at sidde og kigge på "kundens kopi" af en dankort bon. Der ser
ud til at der er plads til et beløb på 99.999.999,99kr Altså lige en øre
under 100 millioner kroner.

Men understøtter systemet så store beløb eller er der lagt begrænsinger ind
?

Bon'en var fra en af de terminaler hvor man skriver under på en lap papir
med gennemslag. Men spørgsmålet er egenligt mer egenerelt
--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : nvm

Dato : 22-11-07 17:16

Anders Majland skrev:
> [...]
>
> Bon'en var fra en af de terminaler hvor man skriver under på en lap papir
> med gennemslag. Men spørgsmålet er egenligt mer egenerelt

Ikke at der var tale om millioner, men jeg betalte uden problemer min
bil med dankort.

Jeg ved ikke om ejendomsmæglere også modtager dankort.....

Fra : KN

Dato : 22-11-07 17:34

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> wrote in message
> [...]
> under 100 millioner kroner.
>
> Men understøtter systemet så store beløb eller er der lagt begrænsinger

Prøv da bare at betale et enormt beløb - nogen milliarder og se hvad der
sker.
Til orientering gav en check over 1 milliard problemer i en større bank -
men det er mere end 10 år siden jeg oplevede det.

Knud