Kørekort
Fra : Catalyst

Dato : 02-02-08 22:42

Hej!
Jeg var ved lægen fornylig og glemte at stille ham et vigtigt spørgsmål.
Jeg er epileptiker.
Sidst hørte jeg at man skal være anfaldsfri i 2 år, for at kunne tage
kørekort.
Er det stadigvæk sådan eller er det ændret?

Venlig hilsen

Freedom is a car

Fra : Henrik Larsen

Dato : 03-02-08 08:59

> [...]
> kørekort.
> Er det stadigvæk sådan eller er det ændret?

Hej C

Jeg vil anbefale dig at gå ind på
http://www.epilepsiforeningen.dk/Tema/korekort.htm
da der er flere forskellige forklaringer på kørekort og hvilken slags man
måtte ønske sig at få.

Det kommer an på hvilken type bil man ønsker at føre.

--
Med venlig hilsen - Henrik Larsen - Skypeid: sharkydk
www.handikapinfo.dk - Information om handicaps