Er gruppen helt død?
Fra : Henrik Larsen

Dato : 02-02-08 18:22

Efter hånden er det lang tid siden at jeg har obseveret at der sker noget i
gruppen er den gået hen og er blevet gammeldags?

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-02-08 18:38

Henrik Larsen skrev i 47a4a6b5$0$89175$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> Efter hånden er det lang tid siden at jeg har obseveret at der sker
> noget i gruppen er den gået hen og er blevet gammeldags?

Næh, den er stort set bare død, og har været det i det meste af sin levetid,
grundet at man ved gruppens oprettelse fik gennemtvunget at den skulle ligge
i helbredshierakiet på trods af at et handicap langt fra behøver at have
noget med helbred at gøre.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Henrik Larsen

Dato : 02-02-08 19:28

> [...]
> skulle ligge i helbredshierakiet på trods af at et handicap langt fra
> behøver at have noget med helbred at gøre.

Tja det vil jeg give dig ret i, jeg er selv handicappet og ja et handicap
har ikke noget med helbred at gøre, selv om man godt kan have et godt
helbred trods et handicap.

Men nu er det jo sådan at det efterhånden er blevet meget almindeligt at
diverse handicap foreninger har et forum eller en debat, det kunne tænkes at
det er der hvor folk skriver.

--
Henrik Larsen
www.handikapinfo.dk - www.av-reklame.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-02-08 19:48

Henrik Larsen skrev i 47a4b63a$0$89173$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

[ ... ]
> Tja det vil jeg give dig ret i, jeg er selv handicappet og ja et
> handicap har ikke noget med helbred at gøre, selv om man godt kan
> have et godt helbred trods et handicap.

Nemlig!

> Men nu er det jo sådan at det efterhånden er blevet meget almindeligt
> at diverse handicap foreninger har et forum eller en debat, det kunne
> tænkes at det er der hvor folk skriver.

Ja, det var lige hvad der skete. Mange med diverse handicap valgte ganske
enkelt ikke at ville sygeliggøres og fortrak derfor til diverse debatfora.

Jeg er selv bestyrer og webmaster for en patientforening: http://fibronet.dk
med tilhørende debatforum.

Og så er det iøvrigt en meget fin hjemmeside du har på
http://www.handikapinfo.dk/

Har forøvrigt lige tilføjet din side i vores linksamling på
http://fibronet.dk