Mamut office
Fra : Jan Bjerring

Dato : 24-01-08 00:14

Er der nogen som har erfaring men Office standard fra mamut?

er det et godt program og er det til at finde udad,

Fra : Kell Jørgensen

Dato : 25-01-08 16:49

Hej Jan

"Jan Bjerring" <jan@ds.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har erfaring men Office standard fra mamut?
>
> er det et godt program og er det til at finde udad,

Som Mamut Partner er jeg nok farvet med hensyn til hvor nemt det er, at
finde ud af.

Men hvis du ellers er inde i f.eks. office programmer, er det rimelig nemt
at komme ind
i det mange muligheder programmet giver dig.

Men prøv det selv, send mig en mail, så sender jeg en gratis demo version
til dig.

Proff Solutions - Kell Jørgensen
kell@proff-solutions.dk - www.proff-solutions.dk