Kommunale udgifter i København i forbindel~
Fra : globetrotterdk

Dato : 19-01-08 11:54

Er der nogen på listen der ved noget eller kan henvise til noget
omkring de kommunale udgifter i København man skal betale i
forbindelse med oprettelsen af en enkeltmandsfirma? Der var et indslag
i TV Avisen om skjulte kommunale omkostninger i forbindelse med
oprettelse af egen virksomhed (dog ikke København). Jeg har ledt med
lys og lygte efter oplysninger om skjulte kommunale omkostninger/
udgifter, som man angiveligt risikerer at blive pålagt i forbindelse
med oprettelse af egen virksomhed, men har ikke kunne finde noget
omkring Københavns Kommune.

Fra : alexbo

Dato : 19-01-08 20:19

"globetrotterdk" skrev

>Er der nogen på listen der ved noget eller kan henvise til noget
>omkring de kommunale udgifter i København man skal betale i
>forbindelse med oprettelsen af en enkeltmandsfirma?

Der er sikkert nogle miljøomkostninger, et kommunalt tilsyn og noget
erhvervsrenovation.
Skriv til kommunen og spørg.

mvh
Alex Christensen