online handelssystem
Fra : Jakob

Dato : 09-01-08 01:14

Hej,

Er der nogen der kan anbefale et online handelssystem, som
er bedre end osCommerce ?

Jeg har prøvet at installere osCommerce, men det er et
rent mareridt!!!!

Det skal være et system, hvor betaling med PayPal allerede er integreret og
så skal det være muligt at skifte mellem engelsk sprog og dansk sprog.

Tak på forhånd.

Fra : Lars Møller

Dato : 13-01-08 00:25

Hej Jakob

Oscommerce er det mest fleksible e-handelssystem jeg har set indtil dato.

Der findes mange hundrede brugerudviklede tilføjelser til systemet, som
kan give dig alle de muligheder du kan komme i tanke om.

Det er let at installere med en 1-2-3 wizard, som sætter det op.

Hvis du syntes det er et mareridt, så er det nok et spørgsmål om at du
ikke vil sætte dig nok ind i sagerne for at få det til at fungere, og så
vil jeg anbefale dig at få nogen til at sætte det op for dig, eller
vælge en e-handels løsning, hvor der er nogen der gør arbejdet for dig.

Med venlig hilsen

Lars P. Møller