tlf omstillings anlæg
Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 02-01-08 21:11

Hejsa

Jeg skal i den nærmeste fremtid bruge et omstillingsanlæg som kan klare
vores behov samt senere udvidelser.

Lige nu snakker vi om:

2 Bylinier
5 lokal liniler
omstilling til Mobiltelefon
omstilling til externe numre

taste service så man kan taste 1 for butik, 2 for regnskab o.s.v.

Nogen som har gode råd i den forbindelse ??

thomas

Fra : Rohde

Dato : 02-01-08 22:52

"Thomas Duus Jürgensen" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse n

> Jeg skal i den nærmeste fremtid bruge et omstillingsanlæg som kan klare
> vores behov samt senere udvidelser.

Jeg synes du bør overveje IP telefoni med Hosted PBX. Det betyder at du ikke
skal have et "omstillingsanlæg" monteret ude hos dig, men at der er adgang
til de samme funktioner. Du kan endda integrere det med din pc på en række
områder, og f.eks. få telefonbeskeder tilsendt til lydklip på vomputeren.
Der er indlysende fordele: ingen installation, intet der kan gå i stykker,
inden udgifter ved flytning osv.

Har tidligere talt med IPDanmark om noget lignende. Vi er ikke kommet igang
med det endnu, men det virker til at de har styr på det. Tal eventuelt med
Charles Jensen derinde... Og nej jeg har ikke noget med dem at gøre

/Søren

Fra : Jan Hjelvang

Dato : 03-01-08 15:56

> [...]

> vores behov samt senere udvidelser.

taste service så man kan taste 1 for butik, 2 for regnskab o.s.v.

> Nogen som har gode råd i den forbindelse ??

Hej ThomaS,

Vi skiftede vores omstillingsanlæg ud med Telia Mobiz/Probiz.

Virker upåklageligt og er billigere pr. måned end da vi havde et analogt
anlæg med fastnettelefoner

Kan de ting, du beskriver samt flere andre ting, som vi har fravalgt.

Vi er pt. 17 brugere på anlægget - uden problemer.

Kan konfigureres via browser

Mvh

Jan Hjelvang

Fra : Henrik

Dato : 28-01-08 19:03

"Thomas Duus Jürgensen" skrev i en meddelelse
> [...]
> omstilling til externe numre
>
> taste service så man kan taste 1 for butik, 2 for regnskab o.s.v.
>
> Nogen som har gode råd i den forbindelse ??

Hej Thomas
Jeg har en brugt Tele Danmark Menuet 308i der kan afhentes for en plovmand i
Kolding,

Hilsen
Henrik