? Summasum Kundekartotek
Fra : NG

Dato : 20-12-07 20:36

Jeg synes ikke lige jeg kan se hvordan jeg kan exportere kundekartoteket fra
min Summasum 3 til en csv fil som jeg så kan importere til et excel ark -

Hvor skal jeg kigge ?

Med venlig hilsen
Per Krabbe,
www.scanboat.com - Masser af brugte både samlet ét sted
www.maxi77.com - hvis du hellere vil leje end eje

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-07 09:43

> Jeg synes ikke lige jeg kan se hvordan jeg kan exportere kundekartoteket
> fra min Summasum 3 til en csv fil som jeg så kan importere til et excel
> ark -
>
> Hvor skal jeg kigge ?

Marker de debitorer du vil eksportere, højreklik på en af de markerede og
vælg "Gem i kommasepareret fil..." i den kontekstafhængige menu som kommer
ved højreklikket

--
mvh Karsten Madsen / Als IT
SummaSummarum 3 www.alsit.dk

Fra : NG

Dato : 21-12-07 15:42

"Karsten Madsen" <km hos alsit i danmark> skrev i en meddelelse

> Marker de debitorer du vil eksportere, højreklik på en af de markerede og
> vælg "Gem i kommasepareret fil..." i den kontekstafhængige menu som kommer
> ved højreklikket

Perfekt - tak.

mvh
Per