? skema til kørsel i egen bil
Fra : NG

Dato : 18-12-07 19:32

Jeg sidder og "fedter" med at lave et skema til kørselsafregning i egen bil.
Vil godt lave det i excel så det var lidt dynamisk med sammentællinger,
satser etc...

Er der nogen der allerede har sådan et de kunne hjælpe mig med eller skal
jeg fortsætte... ??

Per Krabbe, pkc snabel A scanboat punktum com
www.scanboat.com - Masser af brugte både samlet ét sted
www.maxi77.com - hvis du hellere vil leje end eje

Fra : BJ

Dato : 18-12-07 19:44

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:47681323$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

KLIP

Hej Per.

> Er der nogen der allerede har sådan et de kunne hjælpe mig med eller skal
> jeg fortsætte... ??

Her kan du vist blot tage for dig af retterne:

http://www.dbuus.dk/excel.htm

mvh
Bjørn J.

Fra : NG

Dato : 18-12-07 20:15

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Her kan du vist blot tage for dig af retterne:
>
> http://www.dbuus.dk/excel.htm
> mvh
> Bjørn J.

Narghh - jeg har ikke lige set noget der kan bruges på den side. Der skal jo
tastes lidt info hvorhen hvorfor og hvorlangt hvornår -

Andre forslag ?

per

Fra : BJ

Dato : 18-12-07 21:24

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:47681c4e$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

KLIP

> Andre forslag ?

En PDA, GPS-antenne (fra båden) og et passende program.

Jeg kan ikke huske linket til gratis programmer for PDA´er baseret på
Microsoft.

Det kan det hele og det lige fra dit adressekartotek.

mvh
Bjørn J.

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-12-07 22:41

NG skrev den 18-12-2007 19:32:
> [...]
> satser etc...
>
> Er der nogen der allerede har sådan et de kunne hjælpe mig med eller skal

dk.edb.regneark.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : NG

Dato : 19-12-07 07:55

"Carsten Riis" <skrev i en meddelelse
> NG skrev den 18-12-2007 19:32:

> dk.edb.regneark.

> med venlig hilsen Carsten Riis

Good point - jeg kigger derover - er dog snart færdig med mit eget.. .-)

per