Web regnskabs program
Fra : darkh

Dato : 10-12-07 14:11

Hej,

Jeg søger et mindre regnskabs program som er webbaseret. Der er ikke mere
end 1000-2000 posteringer om året. Der skla være mulighed for at indscanne
bilag.

Jeg har set et er del som hoster disse for et månedligt beløb, men jeg
ønsker at købe og hoste det selv.

Er der nogle der har et forslag til hvad der kan bruges?

pft.
Jesper

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-12-07 19:58

"darkh" <darkh@NOSPAMdarkh.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> ønsker at købe og hoste det selv.
>
> Er der nogle der har et forslag til hvad der kan bruges?

Prøv at kig på e-conomic.dk

/Dennis

Fra : Allan Soerensen

Dato : 10-12-07 23:15

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:475d8c1e$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Prøv at kig på e-conomic.dk

Det lever ikke op til de krav Jesper har listet.
Han vil købe et program og selv hoste det. Hos e-conomic betaler man en fast
månedligt pris for en licens, lige som det ligger på e-conomic´s server.

Fra : darkh

Dato : 11-12-07 13:54

> Prøv at kig på e-conomic.dk

Tak for forslaget... det var een af dem som jeg har fundet, men de vil (som
Allan også skriver) have en fast månedligt beløb.

Problemet med disse med månedligt betaling er at de kræver ekstra per ekstra
bruger som skal have adgangt til systemet. Vi har flere som skal have adgang
fra forskellige kontorer, samt når de er på farten. Det kan hurtigt blive
dyrt i forhold til at finde et system som vi kan installere på vores server
og derefter selv administrerer.

mvh
Jesper

Fra : Benny Andersen

Dato : 11-12-07 11:29

On Mon, 10 Dec 2007 15:11:28 +0200, darkh wrote:

> [...]
> ønsker at købe og hoste det selv.
>
> Er der nogle der har et forslag til hvad der kan bruges?

SQL ledger måske?
Benny Andersen

Fra : darkh

Dato : 11-12-07 13:55

> SQL ledger måske?

tak for forslaget, jeg vil prøve og se om der er noget vi kan bruge.

mvh
Jesper

Fra : Kim Malmberg

Dato : 11-12-07 15:38

> [...]
> ønsker at købe og hoste det selv.
>
> Er der nogle der har et forslag til hvad der kan bruges?

Hej
Har du chekket saldi ?
Saldi kan du hoste selv. Indscanningsmuligheden ved jeg ikke noget om.

--
Venlig hilsen/Best regard.
Kim Malmberg

Fra : Henning Wangerin

Dato : 14-04-08 15:06

darkh skrev:
> [...]
> ønsker at købe og hoste det selv.
>
> Er der nogle der har et forslag til hvad der kan bruges?

Frontaccounting.org er et bud. Det er ikke nået så langt i udviklingen
endnu, men til gengæld er der godt mulighed for at påvirke udviklingen.

Vi er par stykker som er hoppet på vognen, og bla får lavet en bedre
dansk oversættelse.

Den kan pt ikke klare punktet med indscanning af bilag, men det skal vi
ha lavet på et tidspunkt,. Det står også højt på krav-listen hos os.

/Henning

Fra : IMB

Dato : 15-05-08 21:48

"Henning Wangerin" <nobody@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

Hej
Jeg må lige anbefale dig: e-conomic, som bare kan det hele inkl..
indscanning og sende
salgs-faktura direkte via mail, men som du skriver "vil du selv købe
et", men det bliver nok
dyrere i længden, idet dette (som jeg selv bruger) koster et
månedligt gebyr - så er alt inkl..
du skal ikke tænke på opgraderinger etc.
Hilsen
Inge
op