elevløn
Fra : tommy

Dato : 09-12-07 18:12

hej
skulle der være nogen der ved hvad lønnen er til en frisørelev på 1. år

p f t

Tommy

Fra : Finn

Dato : 09-12-07 18:17

"tommy" <mysser@privat.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> skulle der være nogen der ved hvad lønnen er til en frisørelev på 1. år
>
> p f t
>
> Tommy

u. 18 år mener jeg den er lige omkring de 8.000, - det var hvad min datter
fik at vide til en introduktionsaften

mvh

Finn

Fra : tommy

Dato : 09-12-07 18:45

hej Finn
tak for hjælpen, tror jeg sætter lønnen til ca kr. 8500, da hun starter her
1. jan og bliver 18 3 uger efter
vh tommy

Fra : Leonard

Dato : 09-12-07 20:37

On Sun, 9 Dec 2007 18:45:23 +0100, tommy wrote:

> tak for hjælpen, tror jeg sætter lønnen til ca kr. 8500, da hun starter her
> 1. jan og bliver 18 3 uger efter

Jeg kan ikke lade være med at undres over at lønnen ikke er en del af
aftalen mellem skole og virksomhed.

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-12-07 20:07

tommy skrev den 09-12-2007 18:11:
> hej
> skulle der være nogen der ved hvad lønnen er til en frisørelev på 1. år

http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-frisoer

et sted mellem 8000-12000 kroner. Husk i skoleperioden kan din elev
søge SU.

Husk at lave en uddannelsesplan. evt. lav planen i samarbejde med
uddannelsesinstitutionen, hvor din elev skal på skole. Så oplever
eleven en sammenhæng mellem praktiktid og skoletid.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til