Garveri?
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-01-08 02:32

Pænt goddag i gruppen.

Jeg leder efter et garveri, der kan klare at fikse 4 rå skind i Horsens
eller omegn.
Desværre er garveriet i Faaborg lukket, så det er ikke en mulighed.

Findes der andre garverier i nærheden af Horsens og omegn?

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : peja

Dato : 14-01-08 15:23

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i meddelelsen

Nej - og vores garver nægter at tage rådyrskind - med de hule hår du`r det
jo ikke. Så hvor har du det fra med at garve råskind?

peja

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-01-08 10:59

peja skrev:

> [...]
>
> Nej - og vores garver nægter at tage rådyrskind - med de hule hår du`r
> det jo ikke. Så hvor har du det fra med at garve råskind?

Jeg mener RÅ skind, som i "ubehandlede skind".
Sorry, my bad.
I dette tilfælde drejer det sig om gedeskind.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 26-03-08 21:01

Hej.

Der ligger et i Vester Skerninge (ScanHide), ikke langt fra Fåborg.

Hr. Pedersen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 21-04-08 15:44

Hr. Pedersen skrev:
> Hej.
>
> Der ligger et i Vester Skerninge (ScanHide), ikke langt fra Fåborg.
>
> Hr. Pedersen

Jeg takker mange gange, og vil skynde mig at viderebringe oplysningerne.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk