Muligt firewall-problem
Fra : Slot

Dato : 31-01-08 09:52

Jeg har afinstalleret den præinstallerede Norton antivirus + firewall.
(Prøvetiden var udløbet). Derfter har jeg installeret Avast antivirus og
aktiveret Windows firewall.

Herefter kan min mobiltlf ikke få kontakt til pc'en vha Windows Mobile
device Center. Programmet registrerer godt nok at telefonen tilsluttes
vha USB-ledningen, men når ikke længere end:
"Vent, ment Windows Mobile enheder tilsluttes."

Jeg har prøvet at deaktivere Windows firewall, men uden resultat.

Hvad er der galt?

Claus

Fra : jama

Dato : 31-01-08 10:19

"Slot" <familienslot@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Vent, ment Windows Mobile enheder tilsluttes."
>
> Jeg har prøvet at deaktivere Windows firewall, men uden resultat.

Du kunne evt. installere din tlfs. sofware (hvis det er en Nokia, er det PC
Suite) her er væktøjer til afhentning af de ting, du har på din tlf, musik,
foto etc.
Mvh.Jama