Nano/Pico container eller lignende (måske ~
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-02-08 11:13

Jeg er i en situation hvor jeg overvejer at have en eller anden
container der kan finde ud af at starte og stoppe jobs i maven på sig
selv ud fra noget ekstern konfiguration og styring. Gerne med noget JXM
til at se hvordan den har det, og mulighed for at køre debug på et
givent job. Det skal køre headless på højst Java 1.5.

De indledende knæbøjninger viser nanocontainer og picocontainer, og jeg
har set at Jetty 6 har sin egen container der tillader hotdeployment.

Er der nogen der har nogen gode eller dårlige erfaringer at dele med
dette?

--
Thorbjørn Ravn Andersen