Hvilket porteføljeprogram?
Fra : Z

Dato : 30-01-08 10:22

Jeg savner nogle features i alle de porteføljeprogrammer jeg har
prøvet - er der nogen her som kan give nogle gode bud? Det kan ikke
være rigtigt at jeg er den første som savner de ting

Penge & Privatøkonomis synes jeg om, men jeg mangler

1) mulighed for at følge udenlandske aktier

2) en åtd kurs samt % stigning/fald siden denne kurs. Eller istedet
for åtd, en variabel dato man selv kan sætte.

3) En interesseliste på samme side som porteføljen så man nemmere kan
overskue hvad man er interesseret i ift det man rent faktisk ejer.

Lige nu bruger jeg 4 forskellige programmer til at følge forskellige
ting og se flere sider af samme aktie. Det gør det meget mindre
overskueligt.

Fra : Morten Lund

Dato : 31-01-08 14:42

Z wrote:

Jeg bruger selv euroinvestors onlineservice, som er gratis. Der kan tilkøbes
ekstra services så som strakskurser. Men det har jeg ikke haft brug for.

> 1) mulighed for at følge udenlandske aktier
Den klarer Euroinvestor. Jeg har både europæiske og amerikanske aktier i min
portefølje.

> 2) en åtd kurs samt % stigning/fald siden denne kurs. Eller istedet
> for åtd, en variabel dato man selv kan sætte.
det har Euroinvestor - både:
- åtd
- 3mtd
- mtd
- utd

> 3) En interesseliste på samme side som porteføljen så man nemmere kan
> overskue hvad man er interesseret i ift det man rent faktisk ejer.
Man kan have X porteføljer under sin konto. Jeg har selv 4 porteføljer.

> Lige nu bruger jeg 4 forskellige programmer til at følge forskellige
> ting og se flere sider af samme aktie. Det gør det meget mindre
> overskueligt.

Derudover tilbyder Euroinvestor også nyheder (igen 15. minutter forsinket
dog). Disse er sorteret i forhold til de aktier man har i sin portefølje.

Jeg er selv en glad bruger af euroinvestor.

/Morten