DR Bonanza børnetv
Fra : MM

Dato : 30-01-08 19:38

Jeg kan huske, at der i løbet af de sidste år i denne gruppe har været
spørgsmål om forskellige tv-serier, bl.a. Ane og Anders, Skattekortet og
Familie Fab. Derfor vil jeg lige gøre opmærksom på, at alle disse og mange
flere kan netop nu genses korte klip af og stemmes på på dr.dk/bonanza.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-01-08 20:16

"MM" <besvaresikke@post.cybercity.dk> writes:

> [...]
> flere kan netop nu genses korte klip af og stemmes på på dr.dk/bonanza.

Snak om nostalgiflip!

Mvh Trine