Kan private ikke købe servere hos Dell
Fra : MooreHojer

Dato : 28-01-08 20:54

Hej NG

Kan det passe at private ikke kan købe servere hos dell ???

--
MooreHojer

Fra : tp

Dato : 28-01-08 21:00

> Kan det passe at private ikke kan købe servere hos dell ???

Har du prøvet at købe via "små virksomheder", eller er det fordi de direkte
afviser dig?

Fra : MooreHojer

Dato : 28-01-08 21:23

> Har du prøvet at købe via "små virksomheder", eller er det fordi de
> direkte afviser dig?

Går ind under "Til små og store virksomheder", konfigurere, tilføjer til
indkøbskurv og det hele.
Men når jeg så skal indtaste min adresse, telefonnummer m.m. så er der et
felt der hedder "Firmanavn" og det er godt nok markeret som obligatorik, men
samtidigt står der i parantes bag feltets navn "(Dette felt skal ikke
udfyldes ved privatkøb)".
Så jeg jeg lader det være blank, og ydfylder resten af formularen. Når jeg
så trykker "Fortsæt" får jeg fejlen: " Venligst indtast firmanavn".

--
MooreHojer

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 28-01-08 21:42

MooreHojer skrev:

> Så jeg jeg lader det være blank, og ydfylder resten af formularen. Når jeg
> så trykker "Fortsæt" får jeg fejlen: " Venligst indtast firmanavn".

Lyder mere som en design fejl på hjemmesiden. Kan du ikke bare skrivet
et "p" eller lign, også gå videre. Eller evt gribe telefonen og ringe
ind efter du har konfigureret hvad du vil have.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Fra : MooreHojer

Dato : 28-01-08 21:47

> Lyder mere som en design fejl på hjemmesiden. Kan du ikke bare skrivet et
> "p" eller lign, også gå videre. Eller evt gribe telefonen og ringe ind
> efter du har konfigureret hvad du vil have.

Jeg ringer nok ind i morgen, men ville bare lige høre om der var nogen der
viste at min opringning ville være forgæves fordi de ikke soldte til
private.

--
MooreHojer

Fra : tp

Dato : 28-01-08 21:59

> Jeg ringer nok ind i morgen, men ville bare lige høre om der var nogen der
> viste at min opringning ville være forgæves fordi de ikke soldte til
> private.

de vil sælge det er helt sikkert. Har lige shoppet en stor ordre til mit
arbejde, og jeg skal love for at de vil sælge. Blev kontaktet dagligt indtil
jeg slog til. Fik forøvrigt en klækkelig rabat, så når du alligevel ringer
derind, så spørg lige lidt til prisen :)

Tror dog at de skelner mellem private og erhverv for ikke at forvirre, da
private ikke har brug for storage/servere etc.
Omvendt så undrer det mig at de ikke reklamerer for deres vostro bærbare
serie på privat siden. Priser fra 2300+m med fri fragt. Jeg sidder med
sådan en og er yderst tilfreds...

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-01-08 13:04

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev

> Så jeg jeg lader det være blank, og ydfylder resten af formularen. Når jeg
> så trykker "Fortsæt" får jeg fejlen: " Venligst indtast firmanavn".

Hvad med at skrive dit navn?

Claus

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-01-08 14:31

MooreHojer wrote:

> Så jeg jeg lader det være blank, og ydfylder resten af formularen. Når jeg
> så trykker "Fortsæt" får jeg fejlen: " Venligst indtast firmanavn".

Prøv at skrive N/A i feltet.

Jesper Poulsen

Fra : MooreHojer

Dato : 29-01-08 20:33

Har haft fat I dem pr. telefon i dag og placeret min ordre telefonisk.

Takker for indput

--
MooreHojer