ringmuskel
Fra : larzen

Dato : 26-01-08 22:01

Jeg ved at ringmuskelen kan blie beskadiget ved analsex. Er der nogen
der ved hvor tit det sker?

Fra : Bainz

Dato : 27-01-08 04:43

det sker ikke ret tit hvis man er forsigtig. Men hakker man bare til såå kan
det ske mener en gang at jeg har læst at chancen var 1 til 500 hvis man var
forsigtig og gjorde det rigtigt mens den var 1 til 100 hvis man bare hakker
igennem.
Bainz

Fra : Mr Witler

Dato : 27-01-08 11:09

"larzen" <høns@asperger.cc> skrev i en meddelelse
> Jeg ved at ringmuskelen kan blie beskadiget ved analsex. Er der nogen der
> ved hvor tit det sker?

Jeg syntes det er chockerende at der er nogle der finde på sådan noget. Hvor
er det dog bare ulækkert.

Fra : Bainz

Dato : 27-01-08 12:57

Kan ikk rigtig følge dig i det er såå slemt der er mange lady`s der kan
rigtig godt lii det.
Bainz

Fra : Per Rønne

Dato : 27-01-08 12:22

larzen <h¯ns@asperger.cc> wrote:

> Jeg ved at ringmuskelen kan blie beskadiget ved analsex. Er der nogen
> der ved hvor tit det sker?

Lige såt tit som den beskadiges, når der skal en rigtig tyk pølse /ud/.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-08 03:33

""Per Rønne"" skrev i en meddelelse:

> Lige såt tit som den beskadiges, når der skal en rigtig tyk pølse /ud/.

Jamen hvad sker der så, når der på samme tid er en tyk
pølse på vej både ind og ud?

Som bekendt sidder der to ringmuskler, den inderste ca.
5 cm inden for røvhullet. Sidstnævnte er uden for viljens
kontrol, og det er denne ventil, der holder lortene tilbage,
og som svigter på babyer og gamle mennesker.
Den yderste ringmuskel er kun en sikkerhedsventil.

Den indre ringmuskel åbnes gennem indirekte påvirkning via
afslapning af de bevidste bækkenmuskler. Hvilket vel netop
er en forudsætning for at få en pølse til at passere udefra?
Altså er der lagt op til kollision!

Har sgu ikke lige lyst til at prøve! -- Ib

Fra : Kent Friis

Dato : 29-01-08 20:05

Den Mon, 28 Jan 2008 03:32:37 +0100 skrev Ib Baagøe:

> Jamen hvad sker der så, når der på samme tid er en tyk
> pølse på vej både ind og ud?
>
> Som bekendt sidder der to ringmuskler, den inderste ca.
> 5 cm inden for røvhullet.

Er du sikker på de 5 cm? Jeg mente da det var den inderste der
er årsag til at man kan dyrke analsex uden at få lort på "den",
og hvis den kun sidder 5 cm inde, skal "den" godt nok ikke være
ret stor.

Mvh
Kent

Fra : Bainz

Dato : 29-01-08 21:56

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> er årsag til at man kan dyrke analsex uden at få lort på "den",
> og hvis den kun sidder 5 cm inde, skal "den" godt nok ikke være
Jeg tror altså også den sider en del længere inde. Ellers ville man da ta
noget af det med ud hehe

Fra : Martin

Dato : 30-01-08 20:53

> [...]
> er årsag til at man kan dyrke analsex uden at få lort på "den",
> og hvis den kun sidder 5 cm inde, skal "den" godt nok ikke være

Det kan variere, men meget mere end 5 er det ikke.

"nøglen" til analsex er udskylning før "seancen" hvis man vil være rimeligt
sikker på ikke at få grød på sjoveren...

Fra : Nana Sørensen

Dato : 30-01-08 22:45

"Martin" <jadahva@hotmail.com> wrote in message

> Det kan variere, men meget mere end 5 er det ikke.
>
> "nøglen" til analsex er udskylning før "seancen" hvis man vil være
> rimeligt sikker på ikke at få grød på sjoveren...

Det irriterer bare tarmens bakterieflora af h til, men okay.
Jeg fatter slet ikke hvad folk snakker om med bæ på pikken osv. Jeg har
dyrket en gevaldig masse analsex igennem årene, og jeg har ALDRIG haft en
oplevelse med "guf" på, og jeg udskyller aldrig nogensinde eller bruger
noget andet. Forsigtig vask som almindelig hygiejne sgu da, men ikke noget
indenfor.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-02-08 19:25

"Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fatter slet ikke hvad folk snakker om med bæ på pikken osv. Jeg
> har dyrket en gevaldig masse analsex igennem årene, og jeg har ALDRIG
> haft en oplevelse med "guf" på

Nana, nana, nana. Du har helt misforstået det. Det er ikke pigen, der får
"guf" på ved analsex.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-08 19:59

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> "Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev i en meddelelse

> Nana, nana, nana. Du har helt misforstået det. Det er ikke pigen, der får
> "guf" på ved analsex.

Har du aldrig mødt piger med en aktiv - finger?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 04-02-08 15:41

> Har du aldrig mødt piger med en aktiv - finger?
> --

Nu du siger det.... Min eks kunne faktisk godt lide det, og jeg har heller
aldrig oplevet bæ den vej, med mig som den aktive. Jeg var godt nok ikke
specielt vild med det som den givende. Er godt nok glad for at min nuværende
ikke er til andet anal end det der involverer mig røvhulshul.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-08 02:54

"Nana Sørensen" skrev i en meddelelse:

> Er godt nok glad for at min nuværende ikke er til andet anal end det der
> involverer mig røvhulshul.

Jamen så må du jo være ekspert. Jeg antager, at det drejer
sig om at få stimuleret G-punktet bagfra, og at målet er at
få orgasme på den måde?
Under en orgasme optræder der ufrivillige sammentrækninger
og udvidelser af de autonome muskler i bækkenbunden. Det
kan f.eks. medføre, at damen tisser. Hvorledes opfører den
indre ringmuskel sig under orgasme?
Og gør det nogen forskel, om damen ligger på maven, eller
om hun sidder oven på manden? Mht. lort, altså.

V.h. -- Ib

Fra : Nana Sørensen

Dato : 05-02-08 16:35

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote in message

> Jamen så må du jo være ekspert. Jeg antager, at det drejer
> sig om at få stimuleret G-punktet bagfra, og at målet er at
> få orgasme på den måde?

Orgasme har for mig og mine partnere sjældent været selve målet med sex.
Hvis det var det, så kunne jeg gøre det alene på ca 30 sek. Akten i sig
selv er sjov også.
Men jow, man kan komme ved analsex uden problemer, eller det kan jeg. Min
eks kunne ikke, men kombineret med anden stimulation kunne han, og fik meget
voldsomme orgasmer sådan.

> Under en orgasme optræder der ufrivillige sammentrækninger
> og udvidelser af de autonome muskler i bækkenbunden. Det
> kan f.eks. medføre, at damen tisser. Hvorledes opfører den
> indre ringmuskel sig under orgasme?

Tisser? Det har jeg sgu aldrig oplevet. Du er sikker på at du ikke mener
kvindelig ejakulation? Det er bare ikke pis, der kommer ud, men en næsten
ph-neutral farveløs væske.
Ringmusklen trækker sig sammen i fed symbiose med alle andre muskler i
underlivet under orgasme. Føles FEDT.

> Og gør det nogen forskel, om damen ligger på maven, eller
> om hun sidder oven på manden? Mht. lort, altså.

Det ved jeg "desværre" ikke, da jeg som sagt aldrig nogensinde har oplevet
lort i den sammenhæng.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 04-02-08 15:40

> "Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev i en meddelelse

> Nana, nana, nana. Du har helt misforstået det. Det er ikke pigen, der får
> [...]

Sagde jeg at det var MIN pik der skulle kunne komme guf på?
Jeg mener: Jeg har aldrig oplevet at analsex involverede lort på nogen måde,
ud over at det er samme hul det involverer. Ad for satan hvs det skulle ske,
men det skulle sgu undre mig.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-01-08 02:11

On 29 Jan 2008 19:04:46 GMT, Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>er årsag til at man kan dyrke analsex uden at få lort på "den",
>og hvis den kun sidder 5 cm inde, skal "den" godt nok ikke være

Hmm ... jeg tror man skal være uheldig for at få lort på pikken
jeg har redet min x mange gang i røven og hun er ikke ret stor 148 cm
der er aldrig sket noget - jeg pirre som regl min nuværende med en
finger jeg har ikke en gang været ude for duft gene ... nu har jeg så
til herrens pris aldrig været sammen med en mand men måske det er
noget andet ?

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-08 03:15

"Bo M. Mogensen" skrev i en meddelelse:

> [...]
> finger jeg har ikke en gang været ude for duft gene ... nu har jeg så
> til herrens pris aldrig været sammen med en mand men måske det er

Kan du så ikke måle efter med en tommestok næste gang?
Vi må have opklaret den her afstand!
(Måske er det bedre at måle med en wienerpølse. Den ridser ikke!).

Hej -- Ib

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-01-08 20:15

On Thu, 31 Jan 2008 03:15:03 +0100, "Ib Baagøe"
<ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote:

>Kan du så ikke måle efter med en tommestok næste gang?
>Vi må have opklaret den her afstand!
>(Måske er det bedre at måle med en wienerpølse. Den ridser ikke!).

Hmm det er well teoretisk muligt om end den mest gunstige måle metode
vil være en dildo - men strent taget så er det well svært at sige hvor
noget begynder og slutter hvis man ikke kan se det og det ikke kan
mærkes og jeg disponere pt ikke over en kvinde der er til mere anal
stimuli ind spidsen af en finger - hvad sådan set også er fint nok om
end der ikke kommer nogen resultater ud af det i det her samenhæng

MvH Bo M Mogensen

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-08 09:16

Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:

> [...]
> stimuli ind spidsen af en finger - hvad sådan set også er fint nok om
> end der ikke kommer nogen resultater ud af det i det her samenhæng

Prøv at slå op i Lademanns Læge Leksikon bind 3, artiklen om endetarmen.
På illustrationen nederst på side 99 ses tydeligt endetarmens tre
muskler: den indre lukkemuskel, den mellemste muskel der benævnet
/musculus levator ani/, og den ydre lukkemuskel.

Læg også mærke til de to illustrationer øverst, som viser
bækkenanatomien hos de to køn. Til højre ses mandens bækken, med
blærehalskirtlen, prostata, tæt op ad rectum. Det er netop hvor de to
organer støder sammen, at man finder hvad der er blevet kaldt mandens
»g-punkt«.

Og lad mig så citere fra artiklen:

=
Endetarmen kan udvides betydeligt og give plads til afføringen, men
normalt er den tom. Tyktarmen tømmer kun med mellemrum sit indhold ud i
endetarmen, og når det sker, udløses fra de nederste seks cm af
endetarmes vægge en afføringstrang, der skulle føre til, at tarmen
bliver tømt. Men afføringstrangen kan undertrykkes, og hvis det sker
gennemlængere tid, kan der udvikles en forstoppelse, så endetarmen mere
eller mindre konstant står fuld af afføring.
=
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-08 09:32

> [...]

> muskler: den indre lukkemuskel, den mellemste muskel der benævnet
> /musculus levator ani/, og den ydre lukkemuskel.

Nu har jeg desværre ikke dette leksikon.
Står der noget om afstanden mellem lukkemusklerne, eller
kan du måle på tegningen?

V.h. -- Ib

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-08 11:58

Ib Baagøe <ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote:

> Nu har jeg desværre ikke dette leksikon.
> Står der noget om afstanden mellem lukkemusklerne, eller
> kan du måle på tegningen?

Det skal ses, og du må i morgen kunne se efter på biblioteket.

Så vil du også kunne se den sande forskel på 'indre' og 'ydre'
lukkemuskel .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Tony

Dato : 03-02-08 13:51

> Det skal ses, og du må i morgen kunne se efter på biblioteket.
>
> Så vil du også kunne se den sande forskel på 'indre' og 'ydre'
> lukkemuskel .

Jeg tror næppe, at han får en bibliotekar til at lægge røv til.

Tony

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-08 14:45

Tony <tonycarpediem@invalid.dk> wrote:

> Jeg tror næppe, at han får en bibliotekar til at lægge røv til.

Nu har du vist en snavset tankegang - og tror du virkelig ikke at man på
biblioteket har et eksamplar af ovennævnte lægeleksikon i 11 bind? Der
vel at mærke er beregnet for lægmænd.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-02-08 19:28

> Nu har du vist en snavset tankegang

Og det har du ikke?

*lol*

Hvorfor er det lige, det ikke forbavser mig, at du - af alle - er rigtigt
godt bevandret udi endetarmens anatomi?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-08 19:59

> [...]

> *lol*
>
> Hvorfor er det lige, det ikke forbavser mig, at du - af alle - er rigtigt

Jeg måtte faktisk slå det op, og efter at have slået det op kunne jeg
konstatere at samtlige der har skrevet om ringmusklerne har taget
grueligt fejl.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Tony

Dato : 03-02-08 20:20

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev

> Jeg måtte faktisk slå det op, og efter at have slået det op kunne jeg
> konstatere at samtlige der har skrevet om ringmusklerne har taget
> grueligt fejl.

Årh la' nu vær' Per, du udfører sikkert en kikkertundersøgelse på dig selv,
hver aften inden du skal sove.
Det er jo rart at holde lidt øje med de skide ringmuskler, ikk' ?

Tony

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-08 20:35

> [...]

> hver aften inden du skal sove.
> Det er jo rart at holde lidt øje med de skide ringmuskler, ikk' ?

Hvad skulle jeg dog det for? Det eneste de bruges til er da at holde på
det der skal ud, til jeg er kommet ud på toilettet.

Jeg har faktisk et sex-liv som selv en pave Ratzinger ville kunne være
tilfreds med.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Tony

Dato : 03-02-08 20:55

> Hvad skulle jeg dog det for? Det eneste de bruges til er da at holde på
> det der skal ud, til jeg er kommet ud på toilettet.

for at levere en hvid slimet klat, hvor andre føder en ''neger'' ?

> Jeg har faktisk et sex-liv som selv en pave Ratzinger ville kunne være
> tilfreds med.

Ååh ja, de katolske gejstlige,- ingen tvivl om det.

Tony

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-08 21:16

Tony <tonycarpediem@invalid.dk> wrote:

> for at levere en hvid slimet klat, hvor andre føder en ''neger'' ?

> Ååh ja, de katolske gejstlige,- ingen tvivl om det.

Ja, du skal naturligvis lave noget om efter dine egne fantasier.

EOD.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-08 02:46

""Per Rønne"" skrev i en meddelelse:

> Jeg måtte faktisk slå det op, og efter at have slået det op kunne jeg
> konstatere at samtlige der har skrevet om ringmusklerne har taget
> grueligt fejl.

Jeg snakkede lige med en gammel klassekammerat, der er
retsmediciner emeritus. Det er godt nok 15 år siden, han har
haft nærkontakt med røvhuller, og den gang drejede det sig
mest om at fiske kondomer med heroin ud, når politiet om
natten mødte op med en arrestant.
Men ifølge hans erindring er afstanden mellem ringmusklerne
mellem 7 og 10 cm. Tilpas til en portion narkotika.

V.h. -- Ib

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-08 05:17

> [...]

> Men ifølge hans erindring er afstanden mellem ringmusklerne
> mellem 7 og 10 cm. Tilpas til en portion narkotika.

Se nu efter på illustrationen - så bliver du vis .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-02-08 17:50

On Sun, 3 Feb 2008 09:16:03 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>, så endetarmen mere
>eller mindre konstant står fuld af afføring.

fælt lyder det sgu :(

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-08 14:52

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> finger jeg har ikke en gang været ude for duft gene ... nu har jeg så
> til herrens pris aldrig været sammen med en mand men måske det er

Duft og æstetisk gene kan fornutsmennesker abstrahere fra

Men er bag-hullet ikke slapt og kedeligt sammenlignet med skeden?

BoMM må meget gerne ring 35861000 om diverse tidligere sager

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-01-08 00:04

"Per Rønne" wrote:

> Lige såt tit som den beskadiges, når der skal en rigtig tyk pølse
> /ud/.

Samme konklusion drog jeg. Derfor håber jeg bestemt ikke Bainz statistik
holder, for så er jeg da på "skideren" inden for de nærmeste år