Den ultimative fiskekajak
Fra : gert

Dato : 26-01-08 23:00

Hænderne fri og fremdrift med fødderne. Jeg snakkede med en fyr som fiskede
fra den om sommeren og brugte den til fjordjagt i efteråret. Han var enormt
begejsret.
Andre der har erfaringer med den?
Se dyret her
http://www.kajaksalg.dk/hobie.php

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 29-01-08 22:29

gert wrote:

> Hænderne fri og fremdrift med fødderne. Jeg snakkede med en fyr som
> fiskede fra den om sommeren og brugte den til fjordjagt i efteråret.
> [...]

Hmm... træerne vokser ikke ind i himlen...

Jeg tror ikke på den løsning, man sidder meget tilbagelænet, det er ikke
en hensigtsmæssig stilling ved spinne- og fluefiskeri.

Den høje benstilling giver også et meget højt tyngdepunkt, med forøget
risiko for kæntringer. Og de "finner" der driver kajakken frem, er i
vejen når man sejler ind på lavt vand.

Og det store åbne cockpit er også en ulempe, når det ikke magsvejr med
fladt vand.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : SB

Dato : 30-01-08 20:22

> [...]
> når man sejler ind på lavt vand.
>
> Og det store åbne cockpit er også en ulempe, når det ikke magsvejr med

kan slet ikke se det, får denne besked:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in
/hsphere/local/home/danetech/kajaksalg.dk/hobie.php on line 8

Søren

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 30-01-08 22:14

SB wrote:

> kan slet ikke se det, får denne besked:
> Parse error: syntax error, unexpected '<' in
> /hsphere/local/home/danetech/kajaksalg.dk/hobie.php on line 8

Jeg havde/har samme oplevelse, men jeg forkortede bare URL'en til
http://www.kajaksalg.dk - og så kunne jeg med et klik få en underside der
udelukkende handler om den pågældne kajak...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen