tysk- dansk undervisning udbydes
Fra : Ulla Kaaber

Dato : 24-01-08 11:21

Hej med dig

Hvis du tænker på at skulle på ferie i Tyskland, eller du har fået en ny
stilling hvor du skal rejse i et tysktalende land, så skulle du tage at
kontakte mig.

Jeg kan hjælpe dig til at blive stærkere på tysk.

Er du udlænding kan jeg også hjælpe dig med at lære Danmark bedre at kende

Jeg underviser i

dialogførsel/debattering
grammatik
udtalelære
historie/ samfundslære

på mine kurser bliver der talt tysk når det drejer sig om tyskundervisning
og dansk når det drejer sig om danskundervisning

så prøv at lære sprog på en anderledes måde. Jeg lover dig en sjov oplevelse
uden strenge briller

med venlig hilsen

Ulla Kaaber
Nyekunder