Skærme
Fijala 3554
Skærm til spil 22" hvad kan anbefales
Fra : Josephine

Dato : 22-01-08 10:13

Har ca. 2.000 (+/- 500 kr) til en 22" fladskærm.

Da mine børn spiller de nye 3d spil, skal skærmen kunne klare dette.

Hvad er det bedste at købe ?

Nogle har foreslået samsung 226 ?

Med venlig hilsen
Jose Phine

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-01-08 11:15

"Josephine" <J.fine@mail.familien.dk> skrev i meddelelsen
> Har ca. 2.000 (+/- 500 kr) til en 22" fladskærm.
>
> Da mine børn spiller de nye 3d spil, skal skærmen kunne klare dette.

> [...]
Hej
Jeg har en Samsung 226 BW og det er da en udemærket skærm til prisen,
den er hurtig nok og alt det der.
Nu siger du den skal kan klare de nye 3D spil, det kan de fleste skærme i
dag
det er nok nærmere din PC du skal kikke på om den kan klare dem ;)

Mvh
Kurt

Fra : news.tele2.dk

Dato : 22-01-08 13:25

> [...]
> Har ca. 2.000 (+/- 500 kr) til en 22" fladskærm.
>
> Da mine børn spiller de nye 3d spil, skal skærmen kunne klare dette.

Samsung 226BW har generelt fået gode anmeldelser når det kommer til gaming.
Men jeg må indrømme at HP's nye 22" HP w2207h ser godt ud der iø. kan
indstilles i højden.

Er par anmeldelser af den her :

http://www.pcworld.dk/art/9210?a=block&i=39 score 5/6

http://www.tweakup.dk/article/1296/dk/ score 100/100