Jeg er blevet udvalgt.
Fra : Stig Johansen

Dato : 21-01-08 15:09

Hej alle.

Det er muligvis ikke sikkerjedsrelateret, med jeg har den store ære at være
udvlagt.
Jeg har en gammel Windows 2K Server, jeg bruger til test/udvikling.
I forbindelse med noget ASP, skal jeg have opdateret MDAC'en.
Jeg googler efter efter sidste update fra MS, naturligvis i FF.
(Jeg skal skifte konsol, så jeg kan ikke klippe klistre)
Det første der sker når jeg kommer ind på siden
(www.nicrosoft.com/downloads/details.asp?..en masse)
Er, at der kommer en popup med, overordnet:
'You hasve been chosen to participate in a betaversion of downloadcenter ...
Silverlight technology...

For dem der ikke ved det, er Silverlight (vistnok) nyeste MS only 'Flash'.
Og så er det en stor reklame for IE7 osv.

Er det ikke liiige før det tangerer SPAM?

Jeg ved godt det er en opdatering af MS ting, meen 'han' kan nok 'se' at jeg
ikke bruger det nyeste, og at han absolut ikke har nogle informationer(?)
om min adfærd.

Jeg skal videre, den står og venter på jeg trykker NO, men jeg synes lige
jeg ville fortælle om denne oplevelse.

Stig Johansen

Fra : Stig Johansen

Dato : 21-01-08 15:22

Stig Johansen wrote:

> Jeg skal videre, den står og venter på jeg trykker NO, men jeg synes lige
> jeg ville fortælle om denne oplevelse.

Nå, den går åbenbart ikke.
<http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=6c050fe3-c795-4b7d-b037-185d0506396c&displaylang=en>
Det er en kundebetalt licens under en select aftale, så den *er* genuine.
Men jeg skal ikke have download noget ekstra snot fra 'hans' side.
Men det var interessant at se, at der under installationsvejledningen
dukkede et skærmdump op fra FF.
Og på min Konqueror, der er sat op som IE, ryger jeg direkte ind i en
detaljeret beskrivelse.
Nå, men jeg må se om jeg har en nyere MDAC på min Windows 'workstation'.

Stig Johansen