Ikonner og Programmerr forsvinder og komme~
Fra : jama

Dato : 21-01-08 10:34

Jeg undskylder, at Newsen er blevet ret Lang. Det kunne ikke gøres mere
kort!!

Det startede med (tror jeg selv) , at jeg havde været inde på en snavset
hjemmeside "med Crak" jeg havde dog bagefter, brugt ALLE mine forskellige
Anti Spyware programmer, f.eks. disse her, bla. SuperAntiSpyware og
ewido_micro, pluds xclean_micro. Bagefter brugte jeg CCleaner, for at rense
for tomme filer/genveje/ i Reg. Herefter kørte min Bærbar en Acer TravelMate
530 512MB.ram OS XP normalt?(Advast virus) Så kom en Ven forbig og viste
mig, hvordan jeg skulle sætte et Netværk op, hvis jeg skulle spille Netværk,
det var OK. Men så begyndte Computeren, at blive mærkelig, når Windows var
læst ind, ja og det tog også sin tid inden Skrivebord m. Ikonner var
indlæst. når jeg så ville bruge musen/taster, for at komme rundt i
programmerne, ja så forsvandt Ikonner og skærmen var tom for ALT, bortset
fra Skærmbilledet. Lod jeg musen være, ja så kom ikonner tilbage m.
programmer etc, men de forsvandt og kom alligevel, jeg fik dog nået, at køre
programmet SuperAntiSpyware en gang til, det var ret meget den fandt (og jeg
havde jo lige kørt disse programmer kort før), dem fik jeg da smidt ud. Det
blev dog ikke bedre Progr. og Ikonner kom og gik, så jeg besluttede, at lave
en Rep m. R.?
Men ak ak ak, det var ikke blevet bedre efter Rep "R" Ikonnerne og
Programmerne forsvandt de kom og gik, uanset om musen blev brugt, så jeg så
ingen anden udvej, end at lave en Ren installing af XP og så var den (PCen)
atter normal igen, det dårlige var, at jeg ikke nåede, at få nogen af
Programmerne og lign. lagt over på mit andet drev (D), da alt forsvandt så
snart jeg ville bruge et Program eller ind i Kontrolpanel, alt forsvandt
bare og intet skete, og det uanset om jeg brugte musen eller tasterne, jeg
kunne dog få Jobliste frem, ved hjælp med Ctrl, Alt og Del, men det kunne
kun bruges til, at Genstarte PCen med. Men nu køre min Bærbar igen, men hvad
fanden gik galt jeg prøvede Alt, for at undgå en ny indstallering af XP, men
jeg måtte som sagt gi fortabt, det var simpelthen noget Lort det skete m. de
forsvundne Ikonner og Programmer.
Mvh.Jama