Mediaplayer in VB2005 Exp.
Fra : orum@it.dk

Dato : 21-01-08 10:16

Hej NG.

I flg. dette link:

http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost.aspx?PostID=1141328&SiteID=1

tilføjes Windows Mediaplayer via ControlBox >> Choose Items >> Com
Components.
Jeg kan bare lige ikke finde WMP på dette sted - eller noget som helst
andet sted for den sags skyld.

Hvordan tilføjer jeg WMP til VB 2005 express's Toolbox?

Mvh. Dan Orum

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-01-08 17:33

<orum@it.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Husker du at klikke com-fanen øverst?

Fra : orum@it.dk

Dato : 22-01-08 13:12

> Husker du at klikke com-fanen øverst?

Ja,- men controllen ligger der ikke.
Hverken under .NET Framework Components eller under COM Components.

Dan.