Genpost: Unlock af Nokia 6500 classic (og ~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-01-08 15:12

Efter tidligere råd herfra gruppen, købte jeg 2 nye telefoner fra Debitel
(6300 + 6500), men desværre er begge telefoner låst
Nogen der kender et godt/billigt sted i Roskilde, hvor man kan få dem låst
op, eller kan det klares over nettet ?
De skal begge bruges til Sonofon.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-01-08 15:58

Per Beer Hansen wrote:
> Efter tidligere råd herfra gruppen, købte jeg 2 nye telefoner fra
> Debitel (6300 + 6500)

Et lille "sidespørgsmål", burde der ikke være datakabel med til begge
telefoner ?
Det er kun med til 6500'eren, men der står i manualen til 6300 at man skal
bruge kablet til at få forbindelse med f.eks. PC, der står dog ikke noget om
at det skulle være ekstraudstyr.
Nogen der ved om man evt. kan bruge et alm. USB -> miniUSB kabel (fra et
digi-cam) ?
Stikkene ser jo umiddelbart ens ud.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-08 19:23

Det kan du godt - virker fint hos mig.

nhj

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-01-08 19:45

Per Beer Hansen wrote:
> [...]
> Nogen der kender et godt/billigt sted i Roskilde, hvor man kan få dem
> låst op, eller kan det klares over nettet ?

Og problemet blev så løst i dag, ganske gratis
Det viste sig, at Telekæden (hvor de var købt) fejlagtigt havde låst
telefonerne til Telia, selvom de begge er med Debitel abb.
Så jeg fik bare 2 stk oplåsningskoder udleveret, kvit og frit.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Finn

Dato : 01-05-08 15:27

Hej Per.
Kør ind på bellahøj kræmmermarked her i weekenden.Jeg har lige fået min
nokia 6500 classic låst op derinde.
Venlig hilsen Finn helsingør