søger rollespillere i Slagelse
Fra : thekronhjort@gmail.c~

Dato : 04-01-08 15:13

Jeg er 34 år og har i ca 15 år spillet rollespil (Warhammer, Vampire,
Shadowrun og CoC), men efter 5 års pause er jeg rede til at kommer i
gang igen. Mit gamle party spillede vi rollespil, med tryk på ROLLE.
Vi gik meget op i rollerne og ikke så meget regelrytteri. Men dog nok
til vi elskede Warhammer. Jeg har 7 år erfaring som GM i warhammer og
kunne virkelig godt tænke mig at spille det igen. Jeg er dog også selv
rede til at prøve andet, selvom Warhammer verdenen er den fedeste
Til Warhammer har jeg også 7-8 gennemprøvede scenarier og en masse små
historier så jeg ar masser af materiale både for den prøvede og den
uprøvede.

Nogen i Slagelse eller omegn der har brug for frisk blod så kontakt
mig på mail eller tlf: 30223730

Fra : anders@yourstruly.dk

Dato : 05-01-08 02:14

On 4 Jan., 23:13, thekronhj...@gmail.com wrote:
> [...]
> uprøvede.
>
> Nogen i Slagelse eller omegn der har brug for frisk blod så kontakt
har sendt mail nu