Hva er dette?
Fra : Grethe Hoff

Dato : 03-01-08 14:57

Ikke si at det er en måke...da har jeg dummet meg ut! )
Jeg er norsk og bor nu i Viborg-området....og jeg er ingen fuglekjenner.
http://cegredesign.com/news/fugl.jpg

Vennlig hilsen
Grethe

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 03-01-08 17:35

"Grethe Hoff" <grethe---@ceroy.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke si at det er en måke...da har jeg dummet meg ut! )
> Jeg er norsk og bor nu i Viborg-området....og jeg er ingen
> fuglekjenner.
> http://cegredesign.com/news/fugl.jpg

Jamen så har du dummet dig.

Mvh Mikkel

Fra : Max

Dato : 03-01-08 18:22

Hej Grethe

> Ikke si at det er en måke...da har jeg dummet meg ut! )

Det ligener godt nok en måge, godt nok en ung en der
ikke er farvet helt korrekt endnu, men en måge ligner det.

--
Mvh Max

Fra : Grethe Hoff

Dato : 03-01-08 21:43