Fur Berries
Fra : Ukendt

Dato : 06-01-08 19:00

Min datter fik en Fur Berries til jul. En af dem der kan foldes sammen til
en kugle. Så vidt jeg kan se på indpakningen, skulle den kunne folde sig ud
af sig selv. Er dette korrekt, eller har jeg misforstået noget? Min datters
duer i så fald ikke.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-08 21:52

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> [...]
ud
> af sig selv. Er dette korrekt, eller har jeg misforstået noget? Min

Hmm- her har datteren også en og den skal man selv åbne, så tror ikke de kan
folde ud selv - ellers har jeg da overset noget. Tjekkede ikke lige
emballagen nærmere efter.

Fra : Holst

Dato : 06-01-08 22:10

Trekroner wrote:

> [...]
> af sig selv. Er dette korrekt, eller har jeg misforstået noget? Min datters

Ja, så fik jeg også lært, hvad Fur Berries er.

Og nej, jeg tror ikke de selv kan:

http://www.youtube.com/watch?v=9cp8aFD5usY

http://www.youtube.com/watch?v=B4Jj0Bxnygc