Acronis produkt reg code hvor??
Fra : Mogens Olsen

Dato : 11-01-08 17:33

Hej
Hvor kan jeg se i Acronis Backup at jeg har registreret produktet,
jeg kan bare ikke finde det.

Hilsen Mogens

Fra : Per

Dato : 11-01-08 18:24

Mogens Olsen wrote:
> Hej
> Hvor kan jeg se i Acronis Backup at jeg har registreret produktet,
> jeg kan bare ikke finde det.

Under help - about

Der står din kode - så kan du se om den er magen til den fik

mvh. Per

Fra : Mogens Olsen

Dato : 11-01-08 18:55

> Under help - about
>
> Der står din kode - så kan du se om den er magen til den fik
>
> mvh. Per
Hej Per.
Du laver vel lidt grin med mig, eller hvad??
der står ingen kode, jeg har både betalt og hentet programmet
fra nettet.
mvh.Mogens

Fra : Per

Dato : 11-01-08 19:30

Mogens Olsen wrote:
> [...]
> Hej Per.
> Du laver vel lidt grin med mig, eller hvad??
> der står ingen kode, jeg har både betalt og hentet programmet

Hej igen Morten !

Jeg kører med vers. 10 og der står det under help-abóut.

Har lige talt med en bekendt, der kører vers. 11 som du formentlig også
gør - og der står nummeret ikke under help-about.

Så jeg beklager - troede at det var ens.

Kan desværre ikke hjæpe dig så.....

/Per

Fra : Frank Schou

Dato : 11-01-08 21:55

Mogens skrev:

> Hej Per.
> Du laver vel lidt grin med mig, eller hvad??
> der står ingen kode, jeg har både betalt og hentet programmet
> fra nettet.
> mvh.Mogens

Da jeg købte Acronis True Image over nettet fik jeg mulighed for
at printe en "invoice" ud. Herpå står din kode også.

Bare en mulighed.

--
Mvh. Frank

Fra : Mogens Olsen

Dato : 11-01-08 23:17

"Frank Schou" <frankschouUD@msn.INVALID.com> skrev i en meddelelse

> Da jeg købte Acronis True Image over nettet fik jeg mulighed for
> at printe en "invoice" ud. Herpå står din kode også.
>
> Bare en mulighed.
>
> Mvh. Frank
Hej Frank.
Jeg har skam min kode, men kunne godt tænke mig at se den i
programmet, det kan man i de fleste.

mvh. Mogens.

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-08 23:29

"Mogens Olsen" <m2olsen@tdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg har skam min kode, men kunne godt tænke mig at se den i
> programmet.

Hvorfor fristes man til at spørge? Har du mistanke til at din version ikke
er den du har købt?

mvh
///M

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-08 09:09

///M wrote:
> "Mogens Olsen" <m2olsen@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvorfor fristes man til at spørge? Har du mistanke til at din version ikke
> er den du har købt?

Den er nu altså god nok, i version 11 kan man ikke se den kode man har
registreret programmet med.

Fra : Mogens Olsen

Dato : 16-01-08 23:04

Hej.
Nå men det er også lige meget, jeg syntes nu det ville være en god ting at
kunne se registreringen
men den virker meget fint.
mvh Mogens