Billede på bestemt dato
Fra : FIEL

Dato : 16-01-08 17:04

Hej gruppe

Jeg savner et lille script, der kan sætte et bestemt billede ind på en
bestemt månedsdato.

billede-12.jpg sættes ind hver den 12. i måneden.

Kan nogen hjælpe?

mvh/leif b.

Fra : MooreHojer

Dato : 18-01-08 19:32

> Jeg savner et lille script, der kan sætte et bestemt billede ind på en
> bestemt månedsdato.
>
> billede-12.jpg sættes ind hver den 12. i måneden.

Her er en seudo-eksempel:

int varDate = den_aktuelle dato;
String varPath = "D:\MineBilleder\billede-" . varDate . ".jpg";
getPicture(varPath);

--
MooreHojer

Fra : FIEL

Dato : 18-01-08 21:52

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev i en meddelelse

> Her er en seudo-eksempel:
>
> int varDate = den_aktuelle dato;
> String varPath = "D:\MineBilleder\billede-" . varDate . ".jpg";
> [...]

Den prøver jeg. Mange tak.
Leif B.