Hjælp: Foderhæk ønskes
Fra : liz

Dato : 13-01-08 22:06

Hej allesammen og godt nytår - bedre sent end aldrig!!

Jeg leder efter en foderhæk til heste, helst billigt! Der skal være plads
til 4-6 heste, den skal kunne transporteres, evt. med traktor, da jeg regner
med at bruge den både i løsdriften nu og ude på marken til foråret. Helst
runde, uden huller forneden hvor hestens ben kan kom i klemme, med trådnet
el. lign. bund som er hævet fra jorden (luft og ingen mug), og med
ædepladser á la kirkestole. Uden tag.

Er det meget at forlange? Er der nogen som kan hjælpe/dirigerer mig til en
forhandler på nettet, evt. selv har lavet sådan en og er villig til at post
billeder, priser, idéer, osv. alt har interesse. Er der nogen måske, som
har en foderhæk de vil af med?

Hilsener Liz