er_du_klog 1052
List directory ?
Fra : Kim N

Dato : 12-01-08 23:43

Hej NG

Har et site liggende hvor der bla. er en folder med diverse info filer etc.

Denne folder lader jeg forskellige andre uploade opdaterede og nye filer
til.

Findes der et eller andet sted et script der fx. kan placeres på en
"oversigts side" der lister en oversigt over hvilke filer der ligger i en
bestemt folder og samtidigt link til sig selv (filen)
Lidt ligesom når man på egen maskine i explorer linker til en folder i
stifinder.
Formålet er at brugeren løbende kan uploade nye filer uden at man behøver at
skulle oprette et link til hver ny fil ?

Håber fik mig forklaret rigtigt

pft. /Kim

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-01-08 00:19

"Kim N" <kimn@danfoss.com> skrev :

>Findes der et eller andet sted et script der fx. kan placeres på en
>"oversigts side" der lister en oversigt over hvilke filer der ligger i en
>bestemt folder og samtidigt link til sig selv (filen)

Spørg om dit webhotel tillader directory listning, evt. blot på
en enkelt mappe.

Ellers skal du over i noget serverside som asp eller php og
spørge i den passsende webdesign.severside-gruppe.
--
Kerim