Pop-up ramme
Fra : Bjørn Larsen

Dato : 10-01-08 23:32

Hej NG.

Hvordan får jeg et link hvor der laves en "pop-up ramme" med fx. et foto,
som lægger sig oven på den side man linker fra?
Jeg bruger FP 2002.

På forhånd tak fra en FP-novice.

/Bjørn Larsen

Fra : enkvinde

Dato : 11-01-08 09:19

> Hvordan får jeg et link hvor der laves en "pop-up ramme" med fx. et foto,
> som lægger sig oven på den side man linker fra?
> [...]

Hej Bjørn og velkommen til.

Til dit pop up link skal du bruge et javascript. Søg på google og du skal
finde.

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 11-01-08 17:49

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej Bjørn

Her er et link til en så kaldt pop-up genrator.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Jesper Hansen

Dato : 11-01-08 18:07