Unlock af Nokia 6500 Classic fra debitel ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-01-08 15:48

Kan det lade sig gøre at unlocke en Nokia 6500 classic købt hos Debitel ?
Og i så fald, hvem, hvad, hvor, hvordan og hvormeget ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : chicco

Dato : 02-01-08 16:25

On Wed, 2 Jan 2008 15:47:55 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Kan det lade sig gøre at unlocke en Nokia 6500 classic købt hos Debitel ?
>Og i så fald, hvem, hvad, hvor, hvordan og hvormeget ?

Mobiler købt ved Debitel plejer ikke at være simlåst, jeg har fået 4
igennem Debitel og ikke en af dem var simlåst.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-01-08 16:32

chicco wrote:

> Mobiler købt ved Debitel plejer ikke at være simlåst, jeg har fået 4
> igennem Debitel og ikke en af dem var simlåst.

Den seneste vi har købt der, var heller ikke låst, men er det noget man kan
regne med ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : chicco

Dato : 03-01-08 02:04

On Wed, 2 Jan 2008 16:32:10 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Den seneste vi har købt der, var heller ikke låst, men er det noget man kan
>regne med ?

Det tror jeg, de fleste operatøre er ved at gå væk fra det, tdc er
også stoppet med det.

Fra : anders

Dato : 03-01-08 07:29

Det er ikke rigtigt.

Både TDC og Telia låser stadigvæk deres mobiler, selvom de ikke må.

Fra : Optimus Prime

Dato : 03-01-08 09:08

anders skrev:
> Både TDC og Telia låser stadigvæk deres mobiler, selvom de ikke må.

De sidste 2 telefoner jeg har købt med abonnement hos Telia (N73ME) har
ikke været låst

Fra : anders

Dato : 03-01-08 13:03

Det afhænger om du køber den i en Telia butik el. hos en Telia forhandler.
Køber du den i en Telia butik, så er de med 100% sikkerhed låst, men køber
du den f.eks. i El Giganten, så er det ikke sikkert at de er låst.

Købte selv en W810i i Elgiganten i Glostrup sidste år, og den var ikke låst
Den var netop med et Telia abb.

Fra : Optimus Prime

Dato : 03-01-08 15:15

anders skrev:
> Det afhænger om du køber den i en Telia butik el. hos en Telia forhandler.
> Køber du den i en Telia butik, så er de med 100% sikkerhed låst, men køber
> du den f.eks. i El Giganten, så er det ikke sikkert at de er låst.

Mine var begge købt via Telias Webbutik

Fra : anders

Dato : 03-01-08 15:35

Nu køber jeg ikke mobil telefoner hos Telia, fordi jeg syntes de er for dyre
i totalprisen, sammenlignet med andre butikker.

Fra : Tom Jensen

Dato : 03-01-08 13:46

"anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er ikke rigtigt.
>
> Både TDC og Telia låser stadigvæk deres mobiler, selvom de ikke må.

og hvor står det så henne at de ikke må låse deres telefoner ?

mvh tom jensen

Fra : Tom Jensen

Dato : 04-01-08 23:11

"anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er ikke rigtigt.
>
> Både TDC og Telia låser stadigvæk deres mobiler, selvom de ikke må.

kom nu anders.
hvor står det henne at de ikke må låse dem , eller er det noget du selv
finder på .
mvh tom jensen

Fra : anders

Dato : 05-01-08 09:29

Har desværre ikke kunne opstøve siden....

Men ved at bl.a. TDC har fået forbud fra bl.a. Nokia om at låse deres
mobiler.

De er blevet truet med kraftige bøder, ved ikke lige hvor store, men de er
så store, at TDC reagerede på det, så de må være store.

Men man kan da håbe på at TDC snart vågner op.og lader være med at låse
deres mobiler, det samme gælder Telia, for folk låser dem op alligevel.

Det koster også penge for TDC, når de skal lægge deres egen menu ind i
telefonen - eks FLY.

Så jeg debrander min telefon, for jeg gider ikke at se på TDC's Fly ikon, og
desuden bliver telefonen også hurtigere i menuerne.

Fra : Jean

Dato : 05-01-08 18:01

Anders skrev:
> Men ved at bl.a. TDC har fået forbud fra bl.a. Nokia om at låse deres
> mobiler.

Vrøvl!

> [...]

> Men man kan da håbe på at TDC snart vågner op.og lader være med at låse
> deres mobiler, det samme gælder Telia, for folk låser dem op alligevel.

LANGT fra alle låser deres mobil op.

> Det koster også penge for TDC, når de skal lægge deres egen menu ind i
> telefonen - eks FLY.

Sandt!

/ Jean.

Fra : Tom Jensen

Dato : 06-01-08 04:15

> [...]
>
> De er blevet truet med kraftige bøder, ved ikke lige hvor store, men de er
> så store, at TDC reagerede på det, så de må være store.
.

en stor gang sludder og vrøvl igen fra dig

du har vist fundet det på :

www.månenerlavetafgrønost.dk

du lever godtnok i din egen drømmeverden.

mvh tom jensen

Fra : anders

Dato : 06-01-08 06:10

PLONK

Fra : Tom Jensen

Dato : 07-01-08 03:16

> PLONK

hej anders .

"rolling eyes"

jeg kan ikke forstå at du vil gøre dig selv til grin igen og igen og igen.

mvh tom jensen

Fra : Jean

Dato : 07-01-08 18:49

Tom Jensen skrev:
> jeg kan ikke forstå at du vil gøre dig selv til grin igen og igen og igen.

På den anden side, så giver han jo os et billigt grin igen, og igen...

Det er bare vigtigt, at når han fejlinformerer at vi retter ham, så ingen
tager hans "råd" til sig.

/ Jean.

Fra : Jean

Dato : 05-01-08 17:58

Anders skrev:
> Både TDC og Telia låser stadigvæk deres mobiler, selvom de ikke må.

Rigtigt at TDC fortsat låser dem.

Hvorfor søren skulle de ikke måtte det?

Mvh Jean.

Fra : Finn

Dato : 30-04-08 10:44

Hej Allsammen.
Skal vi ikke gå tilbage til det oprigtige spørgsmål.Kan man unlocke en
6500classic.Jeg har det samme spørgsmål!Min er låst til TDC.
Venlig hilsen Finn Helsingør

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 30-04-08 11:28

http://www.unlockpriser.dk/?page=3®i=1