Volume script søges
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 07-01-08 10:47

Hejsa jeg har lidt musik liggende på min www side som bliver afspillet i
Medieplayer

Og der kan man skrue op og ned for lyden.

Men kan man ikke lave et script hvor man kan gøre det ude på siden i stedet
for i medieplayer på min www side.

Syndes det andet ville se beder ud.

www.nrj.dk deres netradio har sådan en volume på deres side det er sådan en
slags jeg søger.

Nogle som kan hjælpe mig

Thomas

Fra : Michael Zedeler

Dato : 08-01-08 19:42

Thomas Pedersen wrote:
> [...]
>
> Og der kan man skrue op og ned for lyden.
>
> Men kan man ikke lave et script hvor man kan gøre det ude på siden i stedet

Prøv at spørge i en gruppe som handler om Javascript. Java og Javascript
er to ret forskellige ting.

Mvh. Michael.