islænder sider
Fra : Dorthe Jensen

Dato : 01-01-08 15:11

hej gruppe

håber at nogle herinde kender nogle gode islændersider, gerne med salg.
jeg kender siden joras og har derfra været inde på nogle stutterier.
har nogle af jer nogle tip til hvor man skal lede efter en islænder plag,
helst hingst gerne 2-3 års.
venlig hilsen dorthe

Fra : usenet@troldepus.dk

Dato : 10-01-08 12:20

On Tue, 1 Jan 2008 15:10:30 +0100, "Dorthe Jensen"
<dorthe@FJERNjensenogsoerensen.dk> wrote:

> [...]
>jeg kender siden joras og har derfra været inde på nogle stutterier.
>har nogle af jer nogle tip til hvor man skal lede efter en islænder plag,

Der findes ikke rigtig andre end joras, der er "rigtige" islændersider
i Danmark.

Sverige har bukefalos:
http://www.bukefalos.com/r/browsecategory.php?c=13

Og ellers led, som du allerede har gjort - rundt ved avlerne. Selvom
der ikke lige står noget på hjemmesiderne, kan det jo godt være de har
noget til salg alligevel, så kontakt dem

--
Knus,

Trolden