Ekstrabladets Trojan
Fra : Mort1s1

Dato : 17-12-07 20:28

Jeg har flere gange forsøgt at teste min PC med det program Ekstrabladet og
andre aviser har gjort tilgængeligt efter de "problemer" EB havde med en
banner annonce, men det kan ikke lykkes for mig at installere programmet -
når jeg har godkendt betingelserne får jeg en popup boks med en fejlmelding
(Error 17) med en opfordring til at lukke ned for programmet og brovseren og
forsøge igen - nogen som kender problemet.
Bruger Vista og har iøvrigt et Norman Antivirus- og Firevall program.

Mort1s1

Fra : Jens

Dato : 18-12-07 10:46

"Mort1s1" <wema@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> forsøge igen - nogen som kender problemet.
> Bruger Vista og har iøvrigt et Norman Antivirus- og Firevall program.

Hent dette program og scan computeren med det:
http://www.csis.dk/dk/media/norman-eb.exe

Hvis den finder noget, så skal du have scannet din PC meget grundigere. Jeg
vil anbefale at tage harddisken ud og sætte den i en anden PC (Husk at have
fuldt opdateret AntiVirus installeret i den PC, hvor du monterer
harddisken).
Alternativt så boot fra en CD og kør en opdateret scanner.

Jens