bøvl med at uploade vieoklip
Fra : Michael Røntved

Dato : 28-12-07 20:16

Jeg har forgæves forsøgt at uploade videoklip. Film optaget med
videokamera og gemt i windows moviemaker som wmv. fil. Jeg har i
menuen "indsæt" valgt video og her fundet mappn hvor
videoklippet er gemt. Jeg har på fornemmelsen at der skal en kode
ind på siden . Du kan se det mislykkede forsø på
www.schnauzer-zonen.dk under En hund bliver til.
VH. Michael

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : bensen

Dato : 28-12-07 23:15

Michael Røntved wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> J Jeg har på fornemmelsen at der skal en kode
> ind på siden . Du kan se det mislykkede forsø på
> www.schnauzer-zonen.dk under En hund bliver til.
> VH. Michael

Hej Michael.

En let måde er at oploade via Google, You tube osv.

Google video. Opret en gratis konto. Opload din video. Når dette er
sket, kan du indsætte koden direkte på din side. Herefter vises
videoen på din side.
Her ud over er der den fordel, at din server ikke bliver belastet at
størrelse på videoen.

Benytter denne fremgangsmåde selv.

/bensen

Fra : bensen

Dato : 28-12-07 23:18

Se evt: http://bensens.dk/artikler/feriefortalling4.htm

Nederst.

Fra : Michael Røntved

Dato : 30-12-07 00:18

> [...]
> videoklippet er gemt. Jeg har på fornemmelsen at der skal en kode
> ind på siden . Du kan se det mislykkede forsø på
Tak for hjælpen, jeg har nu oprettet en google konto og har prøvet
at lægge et videoklip ud. Kvaliteten er ikke for god, men det er
vist for jeg skal gemme filmen t i et andet format, så jeg er glad
og positiv. gdt nytår

Fra : Michael Røntved

Dato : 01-01-08 10:29

Hej igen. Jeg har nu prøvet flere andre videoupload servere, feks.
MSN yahoo og stage 6 de er alle betydelig bedre i videokvalitet end
Google. Til gengæld slutter de alle filmen af med en hel side fyldt
med andre film mm. Findes der et andet program som har et helt
"rent" billede VH. Michael

Fra : Michael Røntved

Dato : 03-01-08 19:25

Jeg har nuprøvet at sætte en kode ind:

<EMBED pluginspage=http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/
wmv=file://stenhuggeriet/film/buste nr 1. width=320 height=284
type=application/x-mplayer2
Du kan se den på www.stenhuggeriet.dk
kig under VIDEOKLIP AF KERAMIKBUSTE
i LINIE 2 ER DER EN TEKST OG SIDSTE ORD ER "VISES" i
bogstavet S er der et hyperlink til en side hvor denne kode er sat
ind ????
(videoklippet er oploaded på min webserver i en mappe "film")

Fra : enkvinde

Dato : 04-01-08 01:25

> [...]
> ind ????
> (videoklippet er oploaded på min webserver i en mappe "film")

Siden dit videoklip vises på hedder buste raku keramik.
Dit "s" i vises linker til en side, som hedder buste raku keramik test.
Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.