Montering af cpu i hp dl360g3...
Fra : Ukendt

Dato : 03-12-07 21:08

Hejsa.

Jeg har tidligere fået oplyst her i gruppen at subj. ikke kan boote uden
cpu.

Derfor har jeg "lånt" en cpu, som jeg gerne skulle have monteret i en server
jeg skal teste.

Selve cpu'en er fysik ret lille, men med en stor og tung køler ovenpå.

Når jeg åbnet soklen til cpuen og placerer cpuen let oveni, kan jeg ikke få
den til at falde på plads. Jeg tør ikke rigtigt at presse på den af frygt
for at bøje nogen af benene. Hvis jeg forsøger i den server hvorfra jeg har
"lånt" cpuen, falder den heller ikke selv på plads.

Nogen fif?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-12-07 21:30

<Rune Nicolajsen> skrev i en meddelelse
> [...]
> frygt for at bøje nogen af benene. Hvis jeg forsøger i den server hvorfra
> jeg har "lånt" cpuen, falder den heller ikke selv på plads.

Du har husket at løfte "håndbremsen" ikke?
http://bizsupport.austin.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c00065010/c00065010.pdf

Se side 56

Jeg har i øvrigt nogle spritnye rackbeslag til sådan en fyr hvis du får liv
i den :)

/Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-07 21:35

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Se side 56
>
> Jeg har i øvrigt nogle spritnye rackbeslag til sådan en fyr hvis du får

Hej Dennis.

Hvad forlanger du for dine rack beslag??

\\Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-07 21:47

> Du har husket at løfte "håndbremsen" ikke?
> http://bizsupport.austin.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c00065010/c00065010.pdf
>
> Se side 56

Jo det har jeg. Dit link er til en 380er... dem har jeg skiftet cpu i masser
gange uden problemer. Det er første jeg prøver i en 360 - og det lykkedes
ikke helt for mig.

Ved du om den skulle kunne falde på plads ved bare at blive lagt løst over
soklen?

> Jeg har i øvrigt nogle spritnye rackbeslag til sådan en fyr hvis du får
> liv i den :)

Kunne godt være interessant, hvis jeg får liv i den.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-12-07 22:10

> Jo det har jeg. Dit link er til en 380er... dem har jeg skiftet cpu i
> masser gange uden problemer. Det er første jeg prøver i en 360 - og det
> lykkedes ikke helt for mig.

Det slog mig også lige
http://bizsupport.austin.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c01125247/c01125247.pdf
Hedder det til en DL360

> Ved du om den skulle kunne falde på plads ved bare at blive lagt løst over
> soklen?

Det plejer de at gøre - nogengange skal man lirke lidt med cpuen for at få
den til at falde på plads

Men det er jo så til en DL380 (PN: 300605-001)jeg har - de passer ikke til
en DL360 så vidt jeg kan se
By bad.

/Dennis