SE W880i
Fra : anders

Dato : 20-12-07 11:40

Hej

Kan ikke lige hitte ud af, hvad jeg gør forkert ifm. debrandning af en
W880i - så jeg kommer af med TDC's menu, da der ligger det der skide FLY
ikon, og telefonen skulle også blive noget hurtigere i menuerne..

Har DCU-60 kabel/TMS 4i1(Total Multi Server) kabel og vælge imellem, og
filerne der skal bruges har jeg fået hentet ned via
SE-Unlock.dk side

Problemet er, at der ikke sker en skid, når jeg vil debrande mobilen, så
hvad dælen gør jeg forkert ?

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 20-12-07 13:07

anders wrote:
> Problemet er, at der ikke sker en skid, når jeg vil debrande mobilen,
> så hvad dælen gør jeg forkert ?

Hvad står der i manualen ?
--
ad

Fra : anders

Dato : 27-12-07 19:45

Problemet er løst, der stod en fejl på hjemmesiden....

Fra : Peter M

Dato : 02-01-08 02:22

Hej Anders
Jeg har selv en 880 med TDC-menu.
Hvad var fejlen?
Mht. debranding - hvordan kommer menuen til at se ud? Er det de 40 kr værd?
Mvh
Peter

Fra : anders

Dato : 02-01-08 08:32

Fejlen var inde på SEunlockDK's hjemmeside, men den bliver rettet hurtigst
muligt.

Fandt selv løsningen ved at læse i div. forums om enmet på nettet.

Det du reelt slipper af med er TDC's FLY ikon, som bliver erstattet af en
jordklode, og så bliver telefonen en del hurtigere i menuen (oplever jeg).

Jeg har oså opdateret min ved samme lejlighed fra SE's hjemmeside, med hjælp
af det medfølgende datakabel....

Fra : Peter

Dato : 14-01-08 18:55

Hej.

Hvem kunne tænke sig at få debranded/unlocked deres telefon af denne ekspert
??
- ja, jeg spørger bare.....

--
Peter